Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Han må ha ny da den gamle (altså min gamle) har tatt kvelden. Hvilken anbefaler dere? Trenger overhodet ikke å være noe veldig fancy noe Anonymous poster hash: 9994b...e2b
LivetErEnLek Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Samsung har en del greie tlf til barn/ungdom som fungerer helt greit og som ikke koster stort. Feks Samsung Young og Samsung Trend.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Til åtteåringen min byttet jeg til meg en gammel Nokia. Vet ikke en gang hvilken modell det er, men den har god batteritid og er lett å ringe med. Mer enn det trenger hun foreløpig ikke. Anonymous poster hash: 5f787...5dd
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Samsung Trend har har min 8-åring. Anonymous poster hash: 8d8ca...45f
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Samsung Trend har har min 8-åring. Anonymous poster hash: 8d8ca...45f Den brukes forøvrig til ringe/motta samtaler, meldinger, litt nettbruk (youtube, nrk super) og spilling. Anonymous poster hash: 8d8ca...45f
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Skulle kjøpe Samsung young men fant en like billig brukt iPhone 4s på fb(kjøp og salg sidene). Veldig greit siden alt ellers er Apple;-) Han har ingen spill på den da, det har vi iPad til. Brukes kun til å ringe/ sende meldinger. Anonymous poster hash: 6d191...31c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Min har iPhone siden dei er så enkle 😊 Anonymous poster hash: 66b3e...553
Mandala Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Mine barn har endt opp med iPhone begge to. Den ene har fått min gamle, den andre har fått farfars gamle. iPhone hadde nok uansett vært det beste siden de har iPod og vi har en iPad. Da trenger man bare betaler for apper en gang og kan laste de ned til alle enhetene. Litt greit å ha det samkjørt.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #9 Skrevet 17. september 2014 Hva skal 8 åringer med telefon? Anonymous poster hash: 76afd...eb5
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #10 Skrevet 17. september 2014 Hva skal 8 åringer med telefon? Anonymous poster hash: 76afd...eb5
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #11 Skrevet 17. september 2014 Hva skal 8 åringer med telefon? Anonymous poster hash: 76afd...eb5 Ringe, hva trodde du? Anonymous poster hash: 9994b...e2b
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #12 Skrevet 17. september 2014 Hva skal 8 åringer med telefon? Anonymous poster hash: 76afd...eb5 Min 8 åring farter ihvertfall en del rundt, hos forskjellige venner, på skolen, på fotballbanen osv. Veldig greit å ha en telefon i lomma så slipper de komme hjem og si ifra hver gang de bytter tilholdssted og jeg får tak i dem når de skal hjem. Min 8-åring er også hjemme alene en liten time innimellom, og fasttelefon er det vel de færreste som har lenger... Min har Samsung young Anonymous poster hash: 121fb...52e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #13 Skrevet 17. september 2014 Hva skal 8 åringer med telefon? Anonymous poster hash: 76afd...eb5 Hva pleier man å gjøre med telefoner? Mulig din 8-åring sitter hjemme og er innen armlengdes avstand hele dagen, men det er ikke min. Ungen er stadig ute på farten, og det er gjerne lengre vekke enn at det er lett å svippe rett innom for å si i fra hvis de beveger seg eller noe har skjedd. Det er trygt å vite at de kan nå meg dersom det skulle være noe, eller andre dersom det skulle være nødvendig (nødnummer osv). I tillegg er ungen alene hjemme fra tid til annen. Sjeldent så veldig lenge om gangen, men ting kan skje selv om det kun er en halvtime/time. Vi har ikke fasttelefon. På grunn av at vi har flere og yngre barn, som vi gjerne står midt oppi legging med når eldste skal inn, eller som ligger å sover på dagen og vi må ha tak i eldste, så kommer telefonen godt med. På toppen av det hele så er det i grunn slik verden har blitt. Folk er tilgjengelig over alt, teknologien er en eksrtemt viktig del av hverdagen. 8-åringen har både egen mobil, pc og nettbrett, og så lenge det brukes med fornuft og vett, så ser jeg utelukkende positivt på at barnet lærer seg å bruke disse teknologiske hjelpemidlene. Anonymous poster hash: 8d8ca...45f
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #14 Skrevet 17. september 2014 Nei, min 8 åring sitter ikke på fanget mitt. Anonymous poster hash: 76afd...eb5
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #15 Skrevet 17. september 2014 Min åtteåring får ikke lov til å ha med telefonen ut eller ha den med til venner. Vi skal vite hvor han er, Han har også innetider, så jeg trenger ikke å ringe han hjem. Telefonen ligger kun hjemme, og han kan bruke den til å ringe oss når han kommer hjem fra skolen. Jeg har sett på Galaxy Young, tror det blir den. Takk for tips HI Anonymous poster hash: 9994b...e2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå