Gå til innhold

Ensom.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det ganske ille om dagen. Føler meg helt alene. Savner virkelig det å ha en mann og være en familie. Savner og det at noen bryr seg om meg, at noen ønsker å hjelpe meg. Jeg blir alltid sett på som hun sterke som klarer seg selv. Så til og med da jeg ber om hjelp får jeg det ikke. For jeg klarer meg jo uansett.

Jeg har hatt en helt for jævlig barndom, så i voksen alder var jeg syk i mange år, gikk gjennom et veldig stygt brudd med min ex mann, har etter det sliti veldig økonomisk. Vært gjennom en ulykke, som krevde operasjoner og fysioterapi. Ikke har jeg familie, veldig få venner. Hadde en kjæreste i 2 år, ble slutt fordi han hadde gjort en annen gravid. Har 2 barn jeg har ansvaret for helt alene. Har vært singel i 2,5 år nå, og savner virkelig en mann. Men jeg har vært så dum å forelske meg i kompisen min. Så jeg klarer jo ikke å tenke på andre menn. Og han er ikke klar for forhold, sliter etter sist forhold han var i.

Jeg vil bare ta tak i meg selv, være flink med skolearbeid, husarbeid og alt om må gjøres. Men jeg orker ikke. Ligger i sofaen halve dagen og har det bare dritt. Barna merker ikke noe. De har blitt store, og da de er her, så er jeg blid og lager middag, hjelper med lekser og finner på ting med de. Er jo bare det at de har blitt store nå, er mye borte hos venner. Så jeg er en del alene hjemme. Før var de jo alltid hjemme med meg.

Trengte bare å få det ut et sted. Og har dere noen tips så bare kom med det.

Anonymous poster hash: a1aa9...97e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...