Gå til innhold

Ææh valgets kval

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 3 uker siden fødsel og det begynner å bli tid for å finne ut hva slags prevensjon jeg/vi skal bruke.

Har mest lyst på hormonspiral, men syns det blir så dyrt. Den koster 1200 og harmså utrolig lite lyst til å spre bena for fastlegen. Går jeg til gynekolog blir det jo 1200 kr i tillegg 😳. Føler ikke vi har 2500kr til dette akkurat nå. Æsj.

Kobberspiral hadde jeg sist og aldri mer.

Kondom har vi blitt gravide på før og vi skal IKKE ha flere barn nå

Anonymous poster hash: 60497...1f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Conludag minipiller?

Anonymous poster hash: e5519...05b
Skrevet

Hormonspiral er jo ikle dyrt når du regner på det Har den jo i 5 år. P-piller koster jo det også.

Men ikke noen tips her dessverre hormonspiral er det værste jeg har prøvd i mitt liv.

Skrevet

Her blir det sterilisering på en av oss, sannsynligvis mannen. Vi er ferdige med å få barn da, det vet jeg jo ikke om dere er.

Anonymous poster hash: 9bb03...0b3

Skrevet

Du kan sette inn spiral hos jordmortjenesten. (Hvertfall her hos oss)Det koster rundt 250kr + spiral. Det er jo bare en engangsutgift og den varer i 5 år. Det er knappe 300 kr i året og billigere tror jeg ikke du får det.

Skrevet

Kan ikke mannen sterilisere seg da? Er jo en enkel løsning, og fort gjort. Mannen gjorde det etter siste barnet, og er strålende fornøyd!

Anonymous poster hash: 111fc...d43
Skrevet

Er klar over at det er billig sett over 5 år. Er bare en stor utgift akkurat nå.

Vi er egentlig ferdig med barn, ihvertfall hvis ikke min helse og vår økonomi forandrer seg. Men man vet aldri og vi ønsker vel å ha muligheten åpen i tilfelle. Derfor vil vi nok vente litt med sterilisering.

Noe minipille jeg er nødt til å huske å ta til riktig tid høres veldig skummelt ut;)

Skal se om det er noe jordmortjeneste her. Går til jordmoren jeg hadde i svangerskapet fortsatt. Kanskje hun kan gjøre det?

Skrevet

Ikke å ha sex..

Anonymous poster hash: e1fbc...d1a

Skrevet

Ikke å ha sex..

Anonymous poster hash: e1fbc...d1a

Haha nei det må vi prøve å unngå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...