Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 http://www.lilleollebolle.no/vinterdress-fur-brown-fra-wheat-vannsoeyle-10-000mm-p-8154.html Anonymous poster hash: 9cef4...be3
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Noen som har prøvd denne til litt større og aktive barnehagebarn? Anonymous poster hash: 9cef4...be3
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Jeg har ikke prøvd dressene til wheat, men har flere jakker av det merket til ungene. Jeg liker de kjempegodt, de er myke og gode på, helt vind- og vanntette. Varme er de også. Er litt usikker på slitestyrken når det kommer til dress og større barn, vi har som sagt hatt bare jakker og de har holdt seg veldig fint, men de slites jo ikke på samme måte. Stoffet de er laget i er veldig mykt og behagelig, finnes ikke stivt og tungt, men det forringer kanskje slitestyrken litt? Anonymous poster hash: 85c91...11d
Elsker livet Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 (endret) Har hatt en høstdress, og den tilfredsstile mine krav/behov, men har ikke prøvd vinterdressen. Men absolutt noe jeg kunne ha prøvd og hadde forventet at var bra. Endret 17. september 2014 av Elsker livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå