Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Erru gal, legger ikke ut bilde da, men har fått en liten klump med et rift i rett ved siden av rompehullet. Aldri hatt hemorider før, heller ikke i mine 4 svangerskap, men nå ser det ut til at jeg er en av de heldige som får oppleve dette. Går den vekk av seg selv, eller må jeg til lege? Anonymous poster hash: f6841...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå