Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Jeg har hvitt tak, og caffelatte panel på veggene. Skal nå tapetsere ene veggen med en brun tapet. Jeg sliter med lys. Jeg har ikke lyst at det skal være en taklampe over stuebordet, det føles litt "ute".....det var sånn vi hadde "i gamle dager". Så har jeg små lampetter i vinduene, og på veggen mellom vinduene. Så det er lissom 6 små lyspungt, og det er jo nok det når vi skal ha det koselig å dempet og romlemantisk. Men det er ikke mye til lys da. så skikkelig lyst blir det jo ikke. Har dere mye lys på stua? Og er det innafor med lys over stuebordet alikevel? Jeg hadde lissom følelsen av at det ikke var det.... Hva har du for lys i stua, og er det dekor lys eller lys for at det skal være lyst? Anonymous poster hash: 37ddf...53d
MamaLadyBug Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Jeg ønsker ikke flombelysning i stua. Jeg liker det dempet og ser ikke vitsen med godt lys akkurat her. Det er viktig med godt arbeidslys feks på kjøkkenet og lekseplassen men stua er til for kos og hygge og da liker jeg best en rolig og noe dempet belysning. Har 6 lys i stua selv.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Jeg blir gal av å ha for lite lys. "Hater" å besøke folk som kun har litt "koselys" i stua. Ser jo ikke en dritt! Jeg leser ofte på stua, i godstolen min, og da må jeg ha godt lys. Jada, gammel og grå... Har en spotskinne over spisestua, en uplight på 300W , og to smålamper på veggen i stua selv, pluss vindusbelysning. Uplighten kan dimmes, står nesten aldri på fullt. Syns du bør sørge for å ha mulighet til å skru på godt lys, dimming er smart. Vi har hvit himling og veldig lyse vegger. Anonymous poster hash: 197fc...336
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Har spotter i taket, en stålampe og en firearmet lampe som henger over spisebordet (som står på en langvegg i stua) Anonymous poster hash: 9e43f...5c6
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Har en dritkul dansk designerlampe over spisebordet. Du trenger jo ikke ha sånn krone :-) Anonymous poster hash: 1c860...d28
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Har to spotskinner med dimming i taket som lyser opp på bilder og vegg, og en gulvlampe i det mørkeste hjørnet. Ingen dingeldangel over bordet Anonymous poster hash: b758e...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå