Gå til innhold

Forelsket i en gift mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å han ble forlesket i meg.

I vinter møtte jeg en mann ute på byen.Han tok fullstendig pusten fra meg.Har ikke vært så forelsket siden jeg var 14 år.

Han var ærlig,sa han var gift og 4 barn.Selv var jeg forlovet og med 2 barn.Vi snakka hele kvelden,danset,men ingenting anna skjedde.Jeg visste bare fornavnet da vi gikk fra hverandre da byen stengte.

Jeg fikk han ikke ut av hodet.Ca 1 uke etter møtet fikk jeg melding.Han hadde søkt meg opp.Vi begynte å taste litt.Begge var overveldet over kjemien mellom oss.

Vi bodde begge to sammen med våre fordi vi hadde barn.Jeg hadde i flere år tenkt på å flytte,men valgte å bli pga barn.

MEN...så traff jeg HAN.Får å korte ned historien så holdt vi kontakt...nei IKKE sex!!!,men meldinger.Møtte han et par ganger på byen.Han flyttet fra kona og jeg fra min samboer.

Nå dømmer alle meg.Såklart han også,men det er han som har 4 barn...at jeg kunne gjøre dette.

Føler selv at vi gjorde det riktige.Vi var ikke utro.

Vi har nå vært kjærester siden mai.Vi bor 1 time fra hverandre,vi tar det rolig,vi har såklart ikke møtt hverandres barn ennå.

Så folken....har jeg vært skikkelig drittsekk??? begynner å tenke sånn selv nå.

Mange sier det jo nå og da til meg.Kanskje dette forholdet ikke varer,men jeg måtte bare ta sjansen.

Anonymous poster hash: e7398...273

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns folk kan passe sine egne saker. Når det er sagt hadde jeg aldri i livet satsa på noe sånt.

Anonymous poster hash: 422e2...b7d

Skrevet

Jeg synes du skal heve deg over tankene til andre, dere har tatt et valg og sånn er det :)

Anonymous poster hash: 1d6e1...a7b

Skrevet

Ja,vi har tatt et valg.Bare å håpe det var riktig.Hadde uansett en eller anna dag flyttet fra eksen.

Skrevet

Nei! Du har ikke vært drittsekk! Du forelsket deg og gjorde ting i rett rekkefølge! Du var ikke utro og barna ble ikke kastet rett inn i noe nytt og forvirrende! Slik jeg ser det har du gjort alt "rett"

Anonymous poster hash: 98206...940

Skrevet

Nei, du har ikke vært drittsekk. Tvert imot så var dere ikke utro mot deres respektive partnere, dere avsluttet der dere var før dere innledet noe mer med hverandre. Det viser respekt for de dere var sammen med.

Man kan alltid diskutere om man skal være sammen med partner uansett for barnas skyld, og det er vel det kritikerne mener nå. I tillegg er det jo lettere å gjøre deg til syndebukk enn å innrømme at slik skjer uten at noen er skyld i det.

Jeg vil tro at forholdene du og han var i på hver deres kant kanskje ikke ville holdt selv om ikke dere to fant hverandre. Det kan ikke ha vært dyp nok kjærlighet involvert i de forholdene når dere begge på hver deres kant greide å avslutte forholdene.

Dere virker å være fornuftige i måten dere går frem på, gjør ting på riktig måte og bruker tid.

Jeg tenker som så at du nå ser hvem som er dine virkelige venner og hvem som ikke er det. Ta vare på de som er det. Og de som ikke er det, det de mener om deg er ikke viktig! For alt du vet er noen av dem gjerne misunnelig fordi du har funnet kjærlighet, og andre er kanskje redde for at mannen eller kona skal gå fra dem. Så ta vare på de som er gode mot deg og vil deg best mulig :)

Lykke til med forholdet! :D

Ps... vet om et par som opplevde det samme (bare enda mer "ekstrem" situasjon), de er fremdeles like lykkelige i dag, over 20 år etter at de brøt ut av sine respektive forhold. De gjorde som dere, brøt forholdene de var i før de innledet et seksuelt forhold til den andre. Et av de absolutt lykkeligste og harmoniske parene jeg vet om :)

Anonymous poster hash: dcc2d...971
Skrevet

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger.

Ja,vi hadde begge flyttet ut en eller annen gang fra våre,men det ble såklart gjort tidligere fordi vi møtte hverandre.

Begge føler at vi er sjelevenner,men når mann er forelsket så er mann jo litt blind.Vi er uansett enige at dette var /er så sterkt at vi bare måtte ta sjansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...