Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Legen min sendte henvising til psykolog igår, dps, men han sa det kunne ta tid før jeg evnt får time. Så jeg vurderer sterkt å betale psykolog privat så lenge. Jeg begynte å kikke nå, og ser at det står driftsavtale på noen. Jeg forstår det som at man kun betaler egenandelen akkurat som hos psykologene på dps, men vil det da være samme lange ventetider hos disse psykologene? Hvis ikke hadde vel alle gått til dem, om man bare kan bestille time selv og kun betale egenandel? Anonymous poster hash: 2c98b...6aa
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Legen min sendte henvising til psykolog igår, dps, men han sa det kunne ta tid før jeg evnt får time. Så jeg vurderer sterkt å betale psykolog privat så lenge. Jeg begynte å kikke nå, og ser at det står driftsavtale på noen. Jeg forstår det som at man kun betaler egenandelen akkurat som hos psykologene på dps, men vil det da være samme lange ventetider hos disse psykologene? Hvis ikke hadde vel alle gått til dem, om man bare kan bestille time selv og kun betale egenandel? Anonymous poster hash: 2c98b...6aa Du tenker rett, og ja det er som regel like lang venteliste hos psykologene med driftsavtale. Men ta en ringerunde, plutselig er det en åpning et sted Lykke til. Anonymous poster hash: 16973...a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå