Gå til innhold

Etter kolikk helvete..dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vår lille hatt kolikk i nesten 5 mnd! Jeg har trodd jeg skulle klikke hver dag. Ingen søvn, og konstant skriking 10 (!!!!!) timer hver kveld/natt.

Jeg innrømmer at jeg har grått mye foran babyen, jeg har vugget vogna ekstra hardt, og jeg har kalt babyen stygge ting :-(

MEN, jeg har gått å bært på han i 5 mnd, jeg har styret med amming i 5 mnd, jeg har trøstet og jeg har kost 99 % av tiden.

Kan han allikevel ha tatt skade av min frustrasjon? Jeg kunne uansett ikke gjort noe annerledes. Jeg har bare så dårlig samvittighet nå når det er over.

Andre med erfaringer?

Anonymous poster hash: 4198a...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er utslitt! Når du får hvilt deg vil du se ting i et annet lys og vite at du gjorde det du kunne og det var godt nok. Barnet ditt vil bli trygg, smart og mammas lille stolthet!

Anonymous poster hash: d3368...c00

Skrevet

Mødre med barn uten kolikk kan gjøre det samme. Av og til kan det bli for mye! Ikke noe å ha dårlig samvittighet. Tenk så flink du har vært, som han tatt godt vare på en barn med kolikk! Ser opp til alle som klarer det!:)

Anonymous poster hash: 7fd9e...198

Skrevet

Han har nok ikke tatt Skade av din frustrasjon. Etterhvert som tiden går får du ting litt på avstand og da tror jeg nok den dårlige samvittigheten forsvinner😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...