Gå til innhold

Ønsker å gi vekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😃 jeg fikk jo den store æren å bli kåret til månedens bruker i august, noe jeg satte enorm stor pris på😃 takk dere💕 Premien, DVD og Cd av Mormor og de åtte ungene + et sanghefte ogaktivitetsbok. Datteren min er for stor til å ha glede av dette, så jeg ønsker å gi det til noen som gjerne sliter litt sånn som jeg, og ikke har mulighet til å gi noe sånt til sitt/sine barn. Send meg PM så tar vi det derfra😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så snill du er! :)

Anonymous poster hash: 3e8c4...509
Skrevet

Flott av deg :) Håper premien får ein god heim.

Skrevet

Så god du er❤️

Tenker de gjør lykke i sitt nye hjem.

Skrevet

Med slike holdninger er det ikkje rart at du vart kåra til månadens brukar! Fantastisk dame er du verkeleg! 

Skrevet

Du er snill altså:)

Om du ikke får napp kan du levere det til julegaveinnsamling.

Frelsersarmeen bruker vel å ha det feks.

Da merker man pakken med kjønn og ca alder:)

Skrevet

Det var lurt😃 takk for tips. Prøver her litt til. Jeg lover at navn på mottager blir holdt strengt konfidensielt😃

Skrevet

Jeg har veldig lyst på, men det er flere som trenger det mye mer. Vil bare si at du er supersnill💕, og jeg håper du finner noen som får stor glede av gaven! Ellers ville jeg gitt den til et krisesenter, et flyktningrmottak e.l.

Anonymous poster hash: 48636...e53

Skrevet

Jeg har veldig lyst på, men det er flere som trenger det mye mer. Vil bare si at du er supersnill💕, og jeg håper du finner noen som får stor glede av gaven! Ellers ville jeg gitt den til et krisesenter, et flyktningrmottak e.l.

Anonymous poster hash: 48636...e53

Kjære deg bare send meg PM😃

Skrevet

Lillehi, jeg tror grunnen til at du får laber respons er at mange tenker at andre trenger det mer og siden du har fortalt litt om deg selv føler de seg ikke berettiget til å motta fordi andre trenger mer. Du er uansett kjempe snill :-)

Anonymous poster hash: fcb71...e48

Skrevet

Den som ønsker send PM😃 datteren min sa at hun ønsker å gi det til en her inne, for hun er så takknemlig for den hjelpen vi noen ganger har fått💕

Skrevet

Så søt du er. :) 

Du er rik, på vennlighet, kjærlighet og raushet. :)

Skrevet

For et flott menneske du er! :)

Skrevet

På Facebook er det grupper som heter med hjerte for den plassen du bor på. Hos meg heter det Med hjerte for Haugalandet :)

De som driver gruppene rundt om hjelper enormt mange familier som sliter stort.

Bare et tips fra meg om ingen skriver til deg her på forumet :)

Anonymous poster hash: eee1d...9f9

Skrevet

Hva med å gi det til barneavdeling på sykehus der du bor? Det er bestandig behov for nye bøker, lydbøker, DVD og diverse annet der.

Anonymous poster hash: f1836...c1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...