Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Har kommet til 10 cm begge gangene, men pga feilstilling så har det blitt hks begge gangene. Jordmor har sagt det fint kan gå å føde normalt den 3 gangen. Men jeg lurer bare om det kan bli styrtfødsel ettersom det egentlig gikk veldig fort andre gangen + min mor og søster har hatt styrtfødsler med nr 2 og 3. Noen som har opplevd dette eller kjenner noen? Anonymous poster hash: 52651...009
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Nå vet jeg ikke hvor fort du gikk fra 4-10 cm, det har jo en del p si:) Ellers er det også stor sannsynlighet pga genene. Det er jo alltids en sannsynlighet for styrtfødsel, og hvis du fort kommer opp i 10 cm så er det absolutt mulig - tidligere keisersnitt eller ei:) Kan jeg bare spør, feilstilling - var det det at de hadde kommet i seteleie da? Jeg spør bare fordi jeg planlegger hjemmefødsel, og er litt redd for om babyen plutselig skulle klart å snu seg helt mot slutten... Anonymous poster hash: c272a...653
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 jeg trodde man automatisk fikk KS med nr 3 dersom man har 2 KS fra før? Det var hvertfall slik da jeg skulle ha nr 3 Anonymous poster hash: 98373...ed1
Stella Maris Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Jeg og trodde man ikke fikk lov å føde normalt om man har hatt to ks. At det da ikke er trygt for mor å føde normalt. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå