Gå til innhold

Innetid for førsteklassingene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt, da jeg antakelig hentet inn jenta mi "aaltfor tidlig" i forhold til naboungene... Men vi har en på 3,5 som også er mye sammen med storesøster, og det er greit å få inn begge samtidig, slik at de kan ha glede av hverandre ved kveldsmatbordet etc, dessuten er det ikke så lenge mellom når de legger seg.

Jeg henta de inn 1845.

Når har dere innetider for 6-åringene deres?

Anonymous poster hash: 96a2b...af1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sa til mine på 8 og 10 i dag at de måtte komme inn kl 19. Greit med god tid til dusj, kveldsmat og litt avslapping og prat før sengetid.

Skrevet

Jeg er nok den strenge mora, men på hverdager må mine på 6 og 8 inn kl 18.

Da spiser vi mens de ser på tv, etter kveldsmat er det dusj og kveldstell. Så slapper de av litt til med meg i stua før de går inn i senga kl 19.30. Da får de ligge å lese, fnise eller fjase til 19.50. Da er det av med lyset. Innen kl 20 sover de som regel..

Anonymous poster hash: 78245...ec3
Skrevet

Jeg er nok den strenge mora, men på hverdager må mine på 6 og 8 inn kl 18.

Da spiser vi mens de ser på tv, etter kveldsmat er det dusj og kveldstell. Så slapper de av litt til med meg i stua før de går inn i senga kl 19.30. Da får de ligge å lese, fnise eller fjase til 19.50. Da er det av med lyset. Innen kl 20 sover de som regel..

Men bør vel legge til at de er på fotball to kvelder i uka, da er de ikke hjemme før kl 19.30. Og noen ganger spiller de kamper og da er de ikke hjemme før etter kl 20.

Og siden leggetidene blir litt utsatt disse dagene så prøver vi å ta det med ro de andre kveldene :)

Skrevet

Førsteklassingen legger seg rundt 20.00 så ikke noe utetid etter 19.30

Skrevet

Inne klokken 19:00. Prøver og få henne i seng til 19:30.

Anonymous poster hash: 9f663...48a

Skrevet

Inn 18 og i seng senest 19. Fungerer veldig godt. Sovner med en gang:)

Anonymous poster hash: 72d9c...181

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...