Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Barnet ditt kom hjem fra bhg full i maling på klærne. Hele buksa og flere flekker på genseren. Det går ikke av i vask.. Hva hadde du gjort? Anonymous poster hash: 06b17...248
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Ingen ting. Skjedd flere ganger her fordi malefrakken ikke dekker hele ungen. Det viktigste for meg er at ungen koser seg. Klær er klær. Anonymous poster hash: 99e2e...202
SourApple Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Kasta klærne så klart. Barnet mitt har ikke så dyre klær at det er krise om de blir ødelagt i barnehagen. Det er en risiko man tar, barnehagen er jo et sted for å leke og utfolde seg.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Hadde tatt vare på klærne og brukt dem til maleseanser eller andre klissklass-aktiviteter her hjemme. Alt av klær hun har i barnehagen er klær som ikke gjør så mye om det blir flekker på. Litt kjipt med flekker på ulltøy, men ulltøy kan uansett fint brukes under uteklær selv med noen flekker på. Anonymous poster hash: 53cf9...6ef
soleia Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Har berre fått malingflekk ein gang som ikkje gjekk vekk. Hadde nok nemnt i bhg om dei kunne passe på å ha på malingsfrakk eller brukt maling som let seg vaske vekk om det skjedde fleire gonger.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Ingen ting. Vil ikke risikere at han ikke får lov til å ha det like gøy neste gang fordi de må passe på klærne hans. Anonymous poster hash: fe998...079
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Jeg jobber i bhg. Skal man male,må man ha på maleforkle.Høres ikke sånn ut barnet var dekt av maling. Dessuten skal det kun brukes maling som går av med vann. Maling er de voksnes ansvar!! Ta det opp med bhg du Anonymous poster hash: 06b17...248
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Jeg er veldig for at barnet skal få leke og utfolde seg.Er det skittent ved henting er det flott.. Hadde ikke brukt maleforkle ble jeg fortalt.Veldig kjipt at klærne er ødelagt. Hi Anonymous poster hash: 06b17...248
Chl85 Skrevet 16. september 2014 #9 Skrevet 16. september 2014 Tja kasta det? Jeg kjøper klær som kan brukes opp/ødelegges til barnehagebruk, så tenker aldri over at det blir grisete. Masse flekker som ikke går av i vask og er tøyet ellers pent... Så brukes det fortsatt til barnehagen
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #10 Skrevet 16. september 2014 Si fra til de ansatte slik at de blir klar over at disse fargene setter flekker. Jeg har opplevd det et par ganger og har da sagt fra at de og den fargen ikke går av i vask så har de valgt å bytte ut malingen eller bruke maleforkle. (jobber på sfo selv og ungene hos oss bruker male forklær ser ikke problemet med å få på barna dette) Jeg skjønner at slikt skjer og har ikke blitt sint om en noe fortvilet men har ikke sagt noe om det til personalet bare nevnt at fargen ikke går av i vask. Derimot hadde en ansatt en gang funnet ut at det var smart å la en gruppe barn være med å male oljemaling på veggene inni skuret, da var jeg forbannet og sa fra i klartekst. Mitt barn hadde ny bukse og genser på seg den dagen, samtidig hadde det fått ny høstjakke bare et par uker før. Alle disse klærne, samt skoene var fulle av malingflekker som selvsagt ikke gikk bort. Jeg var ikke eneste forelderen som var sint den dagen for å si det slik. Anonymous poster hash: 2fbdf...87e
Honningmelon Skrevet 16. september 2014 #11 Skrevet 16. september 2014 Jeg hadde sagt i fra at jeg vil de skal bruke maleforkle når de skal male heretter, ettersom klærne blir ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #12 Skrevet 16. september 2014 Ingenting. Mener det er slikt man må regne med i barnehagen. Anonymous poster hash: 4662f...7bf
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #13 Skrevet 16. september 2014 Jeg blir litt forundra over alle dere som sier der bare hadde kasta klærne. Ja en gang går greit, men jeg har faktisk ikke råd til å kaste klær i tide og utide, så mye klær har jeg faktisk ikke. Anonymous poster hash: 0a421...c19
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #14 Skrevet 16. september 2014 Jeg blir litt forundra over alle dere som sier der bare hadde kasta klærne. Ja en gang går greit, men jeg har faktisk ikke råd til å kaste klær i tide og utide, så mye klær har jeg faktisk ikke. Anonymous poster hash: 0a421...c19 Jeg forstod det som at det var snakk om et engangstilfelle. Hadde det skjedd flere ganger så hadde jeg selvsagt gitt beskjed. Dette har skjedd her også, men bare en gang. Som regel dekkes jo klærne til. Anonymous poster hash: fe998...079
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #15 Skrevet 16. september 2014 kastet klærne som så mange ganger før.. Tomatflekker, maling, tusj, you name it Anonymous poster hash: 2f5d2...b01
Modesty Blaise. Skrevet 16. september 2014 #16 Skrevet 16. september 2014 Jeg hadde heller ikke gjort noe med det så lenge det ikke hadde vært flere ganger i uken. Litt svinn må man regne med, og det er bare klær.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #17 Skrevet 16. september 2014 Spurt om de ikke har forklær, men ellers ikke gjort noe. Anonymous poster hash: aac9d...a8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå