Galskapens overhode Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 (endret) Prosjekt krympe Buddhamage går så det suser som en flau bris. Ned 10 kg på 2 mnd og bare 2 kg på 1 mnd. Men nedgang er nedgang. Skeiet ut i forb med barnebursdagen i helgen, men klarte fint å hente meg inn på mandag. Har funnet meg en mellomting-diett. Lite sukker, men spiser gjerne syltetøy på lavkarbopannekakene. Ikke noe fint mel. Ingen potet og ris, har spist litt fin pasta. Mye salat, nøtter og frukt. Hjemmelagde knekkebrød er godt! Og det er veldig fantastisk at det hjelper. Aktivitetsnivå tilsvarende lærer i småskole og unger å følge på treninger. Så kan si jeg går og småløper litt, men kan ikke kalles trening. Endret 16. september 2014 av BuddhaMage
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Gratulerer! Er det ikke deilig?? Hva er målet?
januarsurprise Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Åååå... jeg vil også ned 10-15 kg..!!! Kjente jeg ble litt misunnelig... på en god måte ;-)
Galskapens overhode Skrevet 16. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2014 Målet er minus 30 kg. Så jeg er jo nesten halvveis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå