Gå til innhold

Hurra! Minus 12 kg


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Prosjekt krympe Buddhamage går så det suser som en flau bris. Ned 10 kg på 2 mnd og bare 2 kg på 1 mnd. Men nedgang er nedgang.

 

Skeiet ut i forb med barnebursdagen i helgen, men klarte fint å hente meg inn på mandag.

Har funnet meg en mellomting-diett.

Lite sukker, men spiser gjerne syltetøy på lavkarbopannekakene.

Ikke noe fint mel. Ingen potet og ris, har spist litt fin pasta.

Mye salat, nøtter og frukt. Hjemmelagde knekkebrød er godt!

 

Og det er veldig fantastisk at det hjelper.

Aktivitetsnivå tilsvarende lærer i småskole og unger å følge på treninger. Så kan si jeg går og småløper litt, men kan ikke kalles trening.

Endret av BuddhaMage
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gratulerer! Er det ikke deilig?? Hva er målet?

Skrevet

Åååå... jeg vil også ned 10-15 kg..!!! Kjente jeg ble litt misunnelig... på en god måte ;-)

Skrevet

Målet er minus 30 kg. Så jeg er jo nesten halvveis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...