Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Klokken nermer seg 20 og du syns det er sent Du håper ikke du møter noen på trilleturen og blir bedt inn på besøk fordi genseren du har undet jakka er full av gulp Når det føles helt normalt å daglig si ting som: Ta muslien ut av navlen. Jeg trur ikke katten syns det er noe gøy å ri på babyen. Oooii, for en stor og fin bæsj, nei, jeg vil ikke gjette hvor fingeren din har vært Anonymous poster hash: 2861b...37a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Når det holder på å klikke. (Lillegutt vil ikke sove og jeg blir gal, gal, GAL snart!!!) Anonymous poster hash: ebffc...1fa
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 når du går ut døra og kun har sminket det ene (??) øyet? Anonymous poster hash: 477d9...555
Bustetroll Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Når du faktisk er i seng 20.30 Når du går å smiler på vei hjem fra jobb, fordi du vet du snart skal se et nydelig smil å kose på verdens besteNår du har med deg både smokk og babylue i lomma på jobben
me_87 Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Når du har med smokk på byn i jakkelommen
Salvador Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Når du går på shopping med venninner og kommer hjem med kun barneklær i posene...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Når man synge med på barnesanger i bilen selv om ungene er hjemme med faren... Anonymous poster hash: 198bf...783
Siamese Hellhound Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Når du må vokte deg vel for å ta på jobbegenseren for tidlig om morgenen, for før du vet ordet av det, har du en lekker stripe med snørr og matrester tvers over puppen. Når du må grave ut en tre-fire småbiler av veska for å få tak i lommeboka. Når du ligger våken med en liten fot i fjeset og vurderer om du skal ta sjansen på å fjerne den.
Chl85 Skrevet 16. september 2014 #9 Skrevet 16. september 2014 Når en tur til Kiwi uten unger oppleves som egentid... Når det å gidde å dusje, ta på rene klær og litt mascara gjør at du føler deg pynta!!! Når du drar på apoteket og mumler "Hvor er vondte krem til til tissen?" Når du (pinlig) drar opp en brukt tissebleie (ja riktig brukt) opp fra en håndveske og tror det er lommeboka...(den er pakket godt sammen) Når du alltid drikker kald kaffe(da man aldri rekker å få den i seg varm)... Når man nesten lar døra på offentlig toaletter stå oppe mens du tisser...(skjedd mange ganger at jeg drar ned buksa før jeg lukker døra he he, glemmer at ungen ikke må komme seg inn) Når du rugger på handlevogner... både din egen og andres Klassiker Når du kl 17 på ettermiddagen er så lei unger og kunne tenke deg 1 uke alene til Nordpolen, men allikevel kl 20 (etter leggetid) sitter man å ser på dem sove og tenker at du er verdens heldigste Og at du har de nydeligste barna(helt objektivt sett så klart) som verden noen gang har sett
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #10 Skrevet 16. september 2014 Smugspiser kjøpefyrstekake på senga og det føles som om det gir livet mening. (skjer i dette sekund) Anonymous poster hash: a5120...08b
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. september 2014 #11 Skrevet 16. september 2014 Spiser kald middag Alltid er sent ute til avtaler fordi gullungen liker å bæsje rett før man går ut døra Tråkker på lego. Auu
*SommerFrisk* Skrevet 16. september 2014 #12 Skrevet 16. september 2014 Smugspiser kjøpefyrstekake på senga og det føles som om det gir livet mening. (skjer i dette sekund) Anonymous poster hash: a5120...08b Haha NYT DEN!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #13 Skrevet 16. september 2014 Smugspiser kjøpefyrstekake på senga og det føles som om det gir livet mening. (skjer i dette sekund)Anonymous poster hash: a5120...08b Haha NYT DEN!!!! Jeg spiste alt! Gulp...hvor er colaen?! Anonymous poster hash: a5120...08b
*SommerFrisk* Skrevet 16. september 2014 #14 Skrevet 16. september 2014 Når du er på kjærestetur med mannen i huset, sitter i bilen og ser deg i speilet...oppdager en gigakvise i panna og sier "hva i huleste sabeltann skjedde her!?" ........................................ingen unger tilstede
frk Nilsen Skrevet 16. september 2014 #15 Skrevet 16. september 2014 Når det er helt natulig å si: Nei, ikke putt druer i øret!
Siamese Hellhound Skrevet 16. september 2014 #16 Skrevet 16. september 2014 og en til: Når du misunner mannen din som skal sitte sju timer på bussen - alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå