moota m storebror&lillebror Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Hatlisten er alt for lang -storesøster har kastet opp i dag -mamma har vondt i hodet og feber i dag -møte i dag -møte i morgen -posten har ikke levert ny telefon til meg (eller til post i butikk/mix) -posten har heller ikke kommet med ebay produktene mine. Verken de jeg bestilte på søndag eller de som jeg bestilte for mange uker siden -bilen er på verksted for 2. gang etter ferien -bilen måtte ha ny turbo denne gang -hiver også på at jeg må kjøre transporter pickup siden bilen min er på verksted -lillebror har vondt i beina -lillebror har vondt i viljen og klarer ikke å ta hensyn til at mamma og storesøster er dårlige -jeg er skrubbsulten, og kvalm(!) hele tiden, går ikke ned i vekt av det -fotballcup på søndag, masse gåing og venting, lite heiing og roping -min tur til å tømme søplet i skogen, må utsettes til lørdag så jeg får bærehjelp av mannen -pusekattene er ikke inne og får kos - jeg har vondt i hodet -det er ikke min dag i dag Klarer litt elsk -transporter pickupen er helt flett ny -jeg har endelig bestilt ny telefon -jeg har shoppet på ebay -jeg har kjøpt inn sjokolade som er lavkarbo (burde vært på hatlisten at det sikkert ikke er nok ) -bilen min er vel i orden når jeg bare får den igjen, da skal det kjøres -jeg kom akkurat på at jeg har 1 rislunsj igjen i kjøleskapet
lavendelblomst Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Det er ikke noe gøy når dagene blir bare dritt. Men jeg stiller bare med elsk og glede i dag. Jeg har sendt inn mange jobbsøknader i det siste, og nå skal jeg endelig på jobbintervju. Så jeg er kjempefornøyd! Jeg virkelig lyst på denne jobben, så kryss fingre og tær for meg:D Moota: Du fortjener sjokolade etter en drittdag. Kos deg:D
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2014 Har kjøpt inn Atkins sjokolade som passer lavkarbo i lange baner :D De var faktisk ganske gode også. Så fikk påfyll i dag når jeg endelig fikk hentet bilen. Noe ble ikke så fullt så hat likevel -har fått bilen igjen fra verksted -regningen for bilen på verksted med bytte av turbo ble ikke så dyrt som vi hadde hørt og fryktet -begge barna syke i dag, så mamma trenger ikke kave med lekser, bortekamper, fancy middag osv. når mamma også er syk. Det er jo egentlig både hat og elsk det da -vi kan kose oss hjemme og lade batteriene samtidig -ja og atkins sjokoladen er elsk i seg selv -telefonen som ikke kommer i dag MÅ jo være elsk at den -garantert- må! komme i morgen da -har også fylt opp fryseren med lavkarbo is. Den er til unntak, og dette er jo absolutt unntak!
bIomstre Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Moota, så bra at ikke alt ble så ille som fryktet! Det er godt med litt overraskelser i den positive retningen innimellom og spesielt når man er inni en stim av negative overaskelser. Kjekt å se at du greier å se de positive tingene også, for det er ikke alle forunt! God bedring til alle hjemme oss deg, håper dere kommer dere raskt tilbake!
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2014 Takk for de oppmuntrende og fine ordene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå