Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Fant en kul i puppen i dag. Tar det egentlig med knusende ro fordi jeg fant en lik kul i samme pupp for noen år siden. Det viste seg å bare være en væskefyllt cyste. Denne kulen er avlang, glatt og bevegelig, noe jeg mener den forrige var også. Sluttet å amme for 1 mnd siden og har hørt at kuler kan oppstå da. Spørsmålet er egentlig om det er noe vits å få den undersøkt nå eller heller vente noen måneder og se om den forsvinner? Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 30ee2...e03
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Det et bedre å sjekke deg en gang for mye enn en for lite (eller for sent)! Anonymous poster hash: ddb20...879
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Ja, du har selvsagt rett:) Hadde ikke så lyst å plage jobben med fravær, men selv om jeg tror den er helt ufarlig så kan man aldri være helt sikker før den er sjekket ut. Bestiller time i morgen jeg:) Anonymous poster hash: 30ee2...e03
SourApple Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Det beste er å få den undersøkt. Jeg hadde ikke klart å være så rolig, hadde omtrent spurtet til legen
Nettie+jentungen Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Leste kul i pannen, jeg.. Men kan det være en fettkul? Ville uansett tatt en tur til legen for å høre 😊
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Samme her. Var hovene melkekjertler. Lurt å sjekke det opp da. Anonymous poster hash: 08e42...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå