Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Hei! Jeg tok en med.abort i uke 6, denne "fungerte" ikke og jeg måtte inn til en revisio for én uke siden. Jeg har fortsatt svangerskapssymptomer og knallpositiv test (faktisk sterkere nå enn før utskrapningen). Kan dette skyldes at det fortsatt sitter igjen HCG i kroppen min og at det dermed er for tidlig å forvente svak/negativ test? Eller er det faktisk mulig at det fortsatt sitter igjen rester? Håper på svar! Anonymous poster hash: eef97...d71
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Ingen med erfaringer rundt dette? Anonymous poster hash: eef97...d71
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Det henger vel igjen litt HCG i kroppen. Anonymous poster hash: a47bd...c27
Leirha Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Det kan være det heneger igjen HCG i kroppen ja.Men jeh kjenner ei som var inne til revisio og fikk fjernet, men hun sitter med en unge idag.Det var tvillinger og de tok bare den ene.Tror det skal være veldig sjeldent.Hun kunne klaget selvfølgelig, men da hadde det blitt seinabort. Om hun hadde fått det gjennom, noe som jo egentlig er tvilsomt.Men hun er selvfølgelig glad den dag idag.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Tusen takk for svar! Skal ta blodprøve i morgen, sjekke HCG-nivå. Anonymous poster hash: eef97...d71
Snabeltann Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Hei. Du kan ha positiv test i opptil 9 uker, men det vanligste er at den er blank innen 5 uker etter utskrapingen. Hos noen går det enda fortere. Undersøkelser viser at mellom 1 av 3 har positiv test etter 3 uker. Når du er bare 6 uker er de meget forsiktige når de utfører reviso, da livmoren er veldig veldig liten og det er fare for perforering (hull) dersom de tar for "mye". Det er ikke farlig at det er igjen litt rester, så lenge du ikke får smerter eller feber. Du vil blø de ut ved neste mens.
Snabeltann Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Skulle ikke være noe *mellom. En av tre har positiv test, skulle det stå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå