Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Er vokst opp med søster. Det gikk i dukker og intriger Har 4 jenter og en gutt. Med jentene har det vert dukker.....og intriger. Venner en dag, uvenner neste... Klær er veldig viktig, og hormonene raser. Gutten min er rolig, null intriger og venn med alle. Nå raser han og to kompiser rundt i hagen. Utstyrt med pinner og herjer. Null problem at de er 3 heller! Jammen er unger forskjellige Anonymous poster hash: 18734...594
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Jeg har to gutter, og selv om jeg ikke vil bruke ordet intriger, så er det KRANGLING. Men når de har kompiser på besøk, er de som lam Anonymous poster hash: e7fcf...8e4
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Jeg hadde det litt likt da jeg jeg fikk jente etter tre gutter. Veldig mye som er ulikt! Men også gutter er ulike. De er mer ukompliserte enn jenter, men også gutter kan være veldig kranglete og leke med dukker Anonymous poster hash: 4ec24...cc7
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Godt du presiserer at unger er forskjellige. For noen av de verste jeg kjente var gutter Anonymous poster hash: fa1f0...a8f
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Godt du presiserer at unger er forskjellige. For noen av de verste jeg kjente var gutter Anonymous poster hash: fa1f0...a8f "Håpte" på jenter da jeg var gravid, men iblant skulle jeg ønske at jeg hadde 5 gutter Anonymous poster hash: 7ed99...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå