Gå til innhold

Dere som har minstesats aap


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har minste sats aap hvor mye har dere utbetalt i mnd? Prøvde å regne litt selv utifra hva saksbehandler sa i dag da jeg ikke har fått vedtaket enda. Regnet ut at jeg ca kommer til å få utbetalt 8000,- stemmer dette med det dere får? Og hvor høyt skattetrekk har dere?

 

Anonymous poster hash: 9feb8...b69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får utbetalt 5800 etter skatt hver 14. dag. Betaler 2000 i skatt pr mnd.

Har ikke minstesats, men det er virkelig ikke langt unna

 

Anonymous poster hash: 9664b...8b7

Skrevet

Jeg får utbetalt 5700,- hver 14 dag.

Skatter 19% blir vel rundt 2000 i mnd.

 

Anonymous poster hash: 87f43...b6e

Skrevet

Fikk utbetalt ca 6000 hver 14.dag, ca 2000 i skatt. 



Anonymous poster hash: e5a1d...36d
Skrevet

Ja det var jo litt mer enn det jeg trodde. Hun sa det var 2,2 av grunnbeløpet så 66 % av det. Stemmer det?

Får man dekket reisepenger når man i tiltak/utprøving itillegg? Ekstra barnetilsyn? Takk for alle svar. :)

 

Anonymous poster hash: 9feb8...b69

Skrevet

Ja og ja :)

Får man dekket reisepenger når man i tiltak/utprøving itillegg? Ekstra barnetilsyn? Takk for alle svar. :)Anonymous poster hash: 9feb8...b69

 

Anonymous poster hash: eaa54...d44

Skrevet

 

Ja og ja :)

Får man dekket reisepenger når man i tiltak/utprøving itillegg? Ekstra barnetilsyn? Takk for alle svar. :)Anonymous poster hash: 9feb8...b69

 

Anonymous poster hash: eaa54...d44

 

Takk. Må man søke ekstra om dette, eller ordner saksbehandler det? Hun vet jo reisevei og har kopi av regninger for barnetilsyn osv.

 

 

 

Anonymous poster hash: 9feb8...b69

Skrevet

11000 i mnd

 

Anonymous poster hash: bb4df...2ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...