("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Jeg skal ta med datteren min til Florida i januar. Vi har to heldager i Fort Lauderdale og et seksdagers cruise i Karibien Men nå lurer jeg virkelig på hvor mye lommepenger jeg må beregne til turen? Datteren min er 9 år gammel å har spart opp ca tre tusen selv som hun skal få bruke slik hun vil, men jeg er usikker på hvor mye jeg bør ta med? Maten er inkl på cruiset da
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Vel, på selve cruiset er jo for det meste alt inkl i prisen! Anonymous poster hash: 144c0...531
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 16. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2014 ja men utfluktene kommer utenom.. uansett så lurte jeg på hvor mye lommepenger det lønner seg å ta med
♥Coxinelle♥ Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Du må ta høyde for tips på cruiset, men kan fint klare deg uten å kjøpe noe ekstra på cruiset. Utfluktene koster litt, men absolutt verdt det i karibien da det er lite muligheter til å oppdage stedene på egenhånd. Prisene ligger på nettsidene til cruiseselskapet. Veldig kjekk ferie!!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Vi brukte tusen dollar ca i lommepenger på cruise med Royal caribbean. Til de andre dagene ville jeg ha beregnet 1000,- per dag, pluss det du trenger til evt. shopping Anonymous poster hash: 945f1...696
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Meg over igjen - vi dro kun på en organisert tur. Pengene ble brukt på kaffe (den som er gratis er drit dårlig), is, brus, ordenltig juice go et glass kostet 5 $ ..(også kjempedårlig den du får gratis), vin, øl godteri osv. All tipsen alle de ansatte skal ha kom utenom dette. Anonymous poster hash: 945f1...696
Miamimom Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Vi pleier å bruke rundt 50 000 på 10-14 dager, men da med litt eksklusiv shopping og dyr vin, dyre utflukter m.m. Kunne nok klart oss med 30 000,- Vi er fire :-)
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 17. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2014 hmmm. Ut i fra det dere sier så tror jeg at jeg tar med ca 20 000 kr i lommepenger. Da skulle vi ha rikelig til det vi ville finne på Gleder oss masse til dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå