Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Har hatt hormonspiral siden nov-des, og det har vært greit. Men typen har hevdet at han kan kjenne den, at det er noe som stikker når vi har sex, fikk kjenne på trådene når jeg var og satte den inn, og de kan han umulig kjenne. Men nå sitter jeg her på jobb helt vilt trøtt, og kjempevondt i halebeinet (igår også). Tanken slo meg at dette ligner da veldig på forrige gang jeg bar gravid. Er det noen som har blitt gravid på hormonspiral og vil fortelle? Anonymous poster hash: 265ad...cda
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Dytter litt :-) Anonymous poster hash: 265ad...cda
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 jeg ble gravid etter at hormonspiralen forflyttet seg og borret seg inn i livmorveggen. Spontanaborterte. Dersom man kan kjenne trådene,sitter spiralen på plass. Det er også normalt at de kan gå litt ut og inn og f eks bare være kjennbare under mens. Selv om ikke du kjenner dem, så kan typen din gjerne kjenne dem under samleie. det kjennes ut som stikk på penishodet hvis han kommer borti livmorhalsen din. da kan trådene eventuelt klippes enda kortere, men da vil du mest sannsynlig ikke kjenne trådene med en finger heller. noen synes det er kjipt å ikke ha den kontrollen på at den ligger rett. men selv om du ikke kjenner trådene, er det selvsagt mest sannsylig at den ligger der den skal. sjelden de flytter på seg. hvis den flytter på seg så er det som regel rett etter innsetting. dersom den sitter som den skal er det nærmest umulig å bli gravid. samme prosentvis sjanse som sterilisering. å ha smerter litt her og der med spiral er ikke uvanlig. det er et fremmedlegeme :-) sjekk opp for sikkerhetsskyld. Anonymous poster hash: 0420f...243
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Hormonspiral er det sikreste prevensjonsmiddelet, og sannsynligheten for å bli gravid er minimal. Men, trådene er normalt for kjæresten å kjenne under sex. Det stikker mot penishodet. Jeg hadde samme opplevelse og måtte klippe trådene hos legen. Anonymous poster hash: f2c46...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå