Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Lurer på om noen her inne har peiling på hva som kan hjelpe meg. Magen min reagerer på alt mulig. Blir så oppblåst og får vondt nesten hver gang jeg har spist. Prøver å kutte melk og hvetemel, uten noen merkbar bedring. MÅ legge om kosten, men har lite kunnskap om hva jeg skal spise. Går jevnt og trutt opp i vekt, og det ser ut som jeg er veldig gravid... Hver kveld er det ekstra ille, og jeg kan bare glemme å legge meg før jeg har hatt avføring. Venter og venter. Jeg har i tillegg hemorider, og holder på å bli sprø av dette! Magen styrer jo alt! Kom med gode råd! Anonymous poster hash: 40bad...564
Gjest thricane Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Fodmap. Fungerer på meg med irritabel tarm. Har du vært hos legen? Om ikke bør du ta a div tester for å ekskludere annet først.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Hva er Fodmap? Anonymous poster hash: 40bad...564
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Ville absolutt tatt meg en tur til legen for å bli henvist videre til mage-tarm spesialist hvor du får tatt nødvendige tester ift cøliaki, chrons osv. Selv om du har prøvd å kutte ut diverse matprodukter vil det nødvendigvis ikke være kjempeforbedringer med en gang og mange matprodukter som for eks melk og gluten finnes det i mange flere matvarer enn man skulle tro, så ikke så enkelt å kutte disse helt ut uten skikkelig research. Anonymous poster hash: aa212...9aa
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Venninnen min hadde det på samme måte. Hun sier hun ble helt kvitt problemet da hun begynte å trene skikklig. 3 løpeturer og en runde styrketrening i uka sån omtrent i noen uker så ble magen fin. Anonymous poster hash: 86cfe...5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå