Gå til innhold

Har dere rene sokker og undertøy på badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare oss?

Anonymous poster hash: a4efa...331

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke det, vi har det i klesskapet på rommene våre. Jeg husker når vi var yngre hadde tanta mi det på badet og familien til ekskjæresten min. Veldig praktisk da :)

Skrevet

Ja. Jeg har alt på badet, men har også sokker og nødsituasjonstruser på rommet.

Storesøster har alt på rommet etter eget ønske. Lillebror har alt på badet. Mannen har noen få boksere og sokker på badet og resten på rommet.

Skrevet

Nei, vi har det på vaskerommet. Har store skap, der alle har hver sin kurv. Vaskerommet og badet er adskilt med en skyvedør.

Skrevet

Pga lite bad, så nei. Men har det vis-a-vis badedøra i gangen, i et hyllesystem. Har ikke klesskap på soverommene, så har noen alternative løsninger rundt om. Men det å ha undertøy i umiddelbar nærhet av badet ser jeg på som et minimum, enten man har skapplass på soverom eller ei. 

Skrevet

Har alt på soverommet alle sammen.

Skrevet

Nei, har det på rommet ved siden av badet, veldig praktisk :D

Anonymous poster hash: 99c2a...efe

Skrevet

Nei, vi har det på soveromene. Det er der vi stort serr kler på oss.

Anonymous poster hash: 26943...3df
Skrevet

Ja vi har en kurv hver med sokker og truser i, jeg har mine bh'er der og, veldig praktisk etter dusj

Skrevet

Nei. Men det virket veldig praktisk :)

Anonymous poster hash: 78a17...942

Skrevet

Nei, men har walk in closet i tilknytning til badet (skyvedør). Henter alltid frem nye klær før jeg dusjer, og har en benk jeg legger de på på badet. Barna har klærne sine på rommene, og kort vei til badet som ligger mellom de to barnerommene.

Anonymous poster hash: f3228...8fd

Skrevet

Vi har mye oppbevaringsplass på badet. Jeg har alt av undertøy, sokker, strømpebukser og lignende der. I tillegg har jeg en hylle i skapet hvor jeg legger klær som kan brukes flere ganger. I gulvet har vi sjakt til vaskerommet.

Anonymous poster hash: 1cd6c...64f
Skrevet

Nei, men har da for vane å gå på soverommet og hente rent høy før jeg går på badet/i dusjen, så det handler vel mest om vaner? Foreldrene mine har undertøy på badet, men det begynte de ikke med før mibstmann var vokst av stellekommoden som de fortsatte å ha stående på badet, da til klær til alle.

Anonymous poster hash: e6858...a3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...