Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Så sant man holder fartsgrensen og det er på forbikjøring lovlig vei? Anonymous poster hash: ad7f2...552
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Ja selvfølgelig Anonymous poster hash: 9ce38...795
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Ja, men jeg ville ikke gjort det.. Kjipt å ha dem bak seg.. Anonymous poster hash: f4e2e...518
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 De blir ikke sure da? og stopper deg bare på pur faen? Anonymous poster hash: ad7f2...552
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Hvis politiet ligger i en fart som gjør at du selv ikke må bryte fartsgrensa for å kjøre forbi, så er det bare å kjøre forbi.. Jeg bor rett ved E18. Det er 100 sone her.. Om alle ligger og "trøkker" i 90 så kan du banne på at det er politi på veien Nesten ingen som tør å kjøre forbi eller kjøre fortere (altså i 100)... Slår aldri feil............. Anonymous poster hash: 2107b...c26
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Jeg kjørte forbi en politibil en gang. Den la seg bak meg, og kjørte etter meg da jeg kjørte inn på butikken. Jeg ble litt nervøs og gikk ikke ut av bilen, selv om jeg var helt sikker på at jeg ikke hadde kjørt for fort. Politimannen kom og banka på ruta mi og sa 'hei. Ville bare se hvem som hadde nerver til å kjøre forbi en politibil' så gikk han inn på butikken. Jeg gikk på en annen butikk!! Anonymous poster hash: 05792...a55
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Jeg kjørte forbi en politibil en gang. Den la seg bak meg, og kjørte etter meg da jeg kjørte inn på butikken. Jeg ble litt nervøs og gikk ikke ut av bilen, selv om jeg var helt sikker på at jeg ikke hadde kjørt for fort. Politimannen kom og banka på ruta mi og sa 'hei. Ville bare se hvem som hadde nerver til å kjøre forbi en politibil' så gikk han inn på butikken. Jeg gikk på en annen butikk!! Anonymous poster hash: 05792...a55 Ha ha : ) Anonymous poster hash: 1dcae...f07
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Så lenge du holder deg til loven, altså holder fartsgrensa, så er det ikke ulovlig å kjøre forbi en politibil som ikke er i utrykning. Uten sirener er den som en vanlig trafikant. Har gjort det selv mange ganger på tofelts motorveier, og ser for meg at de må humre for seg selv av den lange halen med biler som ikke tør å kjøre forbi når de ligger 10-15 under fartsgrensa. Anonymous poster hash: 24300...9c4
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #9 Skrevet 16. september 2014 De blir ikke sure da? og stopper deg bare på pur faen? Anonymous poster hash: ad7f2...552 De kan selvsagt stoppe deg, men har ingenting å ta deg på så lenge du har fulgt loven. Og hva er da vitsen? Dette er ikke USA Anonymous poster hash: 24300...9c4
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2014 #10 Skrevet 16. september 2014 Jeg kjørte forbi en politibil en gang. Den var sivil, men dog. Kjørte i 70 i 90 sona. Kjørte ikke for fort når jeg passerte. Kjørte inn foran han å lå i 90 hele veien. Han pressa og pressa, men da gadd jeg ikke å gi på, jeg holdt fartsgrensa. Så kjørte jeg forbi enda en sinke foran meg, og smatt inn foran han så politibilen (som jeg da ikke visste var polit) skulle ligge bak meg, men han fikk jaggu smetta seg inn han og! Lå bare å pressa så nære at hadde jeg bråstoppa så hadde vi kræsja. Etter 2-3 km peisa han forbi meg og litt lengre borti gata hadde han stoppa en annen. Det var sånn jeg forsto at det var politi...så man kan jo lure da, om de gjør det bare på pur...
Gjest Skrevet 16. september 2014 #11 Skrevet 16. september 2014 (endret) Så klart, så lenge du holder fartsgrensen. Kjørt forbi de flere ganger på E6 og ingen jakt etter meg for det Endret 16. september 2014 av Gjest
Elza Skrevet 16. september 2014 #12 Skrevet 16. september 2014 Jada, har jeg gjort flere ganger. Kjører på e6 nesten hver dag hvor det er flere filer og når politiet er der ligger alle bak og nekter å kjøre forbi om politiet ligger i 90 eller 100. Jeg turer alltid forbi. Pleier å ligge i 110 på speedometeret så ligger rundt 105 da og de kan ikke akkurat stoppe meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå