Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Hei. Jeg er helt ny her jeg bor nå og har blitt invitert av en hyggelig nabo på et homeparty. Det er klær, et merke som heter me&i. Kjenner noe til disse klærne og dette merket? Anonymous poster hash: 473cd...582 Anonymous poster hash: 473cd...582
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Så koselig at du har blitt invitert da. de har barneklær og dameklær. Veldig fine klær, men jeg er ikke fornøyd med kvaliteten i forhold til prisene. Vi kjøpte en del av klærne for 3 år siden. Buksene og kjolene til damene løsnet i sømmen ganske fort. De ble utvasket veldig kjapt. Barneklærne har spreke farger og mønster, men blir fort utvasket. ( har en bukse som er like fin nå 3 år senere, men t-skjorter og gensere blir utvasket fort). Man får byttet hvis sømmene ryker, men slitasje pga vask (vasket etter vaskelappen) gjør de ikke noe med. Eneste jeg er fornøyd med egentlig er sokkene.. De blir utslitt før de blir utvasket. Anonymous poster hash: 29149...bc5
Tre er topp:) Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Hei hei. Jeg har vært en trofast me&i kunde siden våren 2009 og kan ikke si meg enig i at kvaliteten er dårlig. Jeg er mor til tre og buksene jeg kjøpte til min første i 2009 bruker nå min tredje gutt den dag i dag. Jeg fikk beskjed om å vaske klærne på "vranga" for å holde på fargen og å ikke bruke vaskepulver med blekningsmiddel. Yogabuksene til barn er helt geniale da de har en lang vrangbord så buksen sitter godt rundt anklen. De klarer da fint å ta på seg støvler o.l uten at buksen glir opp. Jeg liker også veldig godt at klærne er "riktig" produsert og at det er øko-tex. Så dra på homeparty og kos deg. Det kan også være lurt å prøve seg som vertinne for da får du noen voksenplagg helt gratis:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Jeg kjenner også dette merket og er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 473cd...582
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Jeg synes prisen er litt dyr. Men flere av barneklærne har veldig stilige design:-) Jeg har kun kjøpt barneklær, klærne til voksne er ikke helt min stil. Ift kvalitet så synes jeg de har god kvalitet, så det kan forsvare prisen. Jeg har ikke hatt problemer med at fargen i klærne blekner. Har vasket alle klærne på vanlig 40 grader uten å vrenge dem. Så kos deg på Homeparty! Anonymous poster hash: 8076c...4e6
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #6 Skrevet 21. september 2014 Hvordan gikk det på homeparty? Anonymous poster hash: 473cd...582
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #7 Skrevet 21. september 2014 Det var kjempegøy!!! Jeg skal nå være vertinne for et treff selv. Jeg kjøpte masse klær til mine barn, meg selv og en hel haug med julegaver:) Anonymous poster hash: 473cd...582
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #8 Skrevet 21. september 2014 Det var kjempegøy!!! Jeg skal nå være vertinne for et treff selv. Jeg kjøpte masse klær til mine barn, meg selv og en hel haug med julegaver:) Anonymous poster hash: 473cd...582 Et lite tips til deg er at når man signerer anonymt får man en kode under innlegget sitt sånn at man kan skille de som svarer fra hverandre. Ergo ser vi at du svarer deg selv her Ikke farlig, mange har nok gjort det, men greit å vite. Anonymous poster hash: 864aa...ac5
Villbringebringebær Skrevet 21. september 2014 #9 Skrevet 21. september 2014 Det var kjempegøy!!! Jeg skal nå være vertinne for et treff selv. Jeg kjøpte masse klær til mine barn, meg selv og en hel haug med julegaver:) Anonymous poster hash: 473cd...582 Et lite tips til deg er at når man signerer anonymt får man en kode under innlegget sitt sånn at man kan skille de som svarer fra hverandre. Ergo ser vi at du svarer deg selv her Ikke farlig, mange har nok gjort det, men greit å vite. Anonymous poster hash: 864aa...ac5 Hahaha du må jo være stup trett eller dum? Hi svarer ikke på første innlegget, men på spørsmålet om hvordan det gikk. Som anonym over spurte om, Så svarte hi at det var kjempe gøy...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #10 Skrevet 21. september 2014 Æsj, sikker sjult reklame. Alle innleggene er sikkert fra "tre er topp" Anonymous poster hash: b53f1...6a5
PrinsesseHengepupp Skrevet 21. september 2014 #11 Skrevet 21. september 2014 Lurer litt. Dere som snakker med dere selv i slike tråder.Gjør dere det hjemme også? På bussen? I butikken?
Sjokoladebanan Skrevet 21. september 2014 #12 Skrevet 21. september 2014 Hehe samme kode som går igjen ja. Må visst være stuptrett og dum jeg også da...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #13 Skrevet 21. september 2014 Det var kjempegøy!!! Jeg skal nå være vertinne for et treff selv. Jeg kjøpte masse klær til mine barn, meg selv og en hel haug med julegaver:) Anonymous poster hash: 473cd...582 Et lite tips til deg er at når man signerer anonymt får man en kode under innlegget sitt sånn at man kan skille de som svarer fra hverandre. Ergo ser vi at du svarer deg selv her Ikke farlig, mange har nok gjort det, men greit å vite. Anonymous poster hash: 864aa...ac5 Hahaha du må jo være stup trett eller dum? Hi svarer ikke på første innlegget, men på spørsmålet om hvordan det gikk. Som anonym over spurte om, Så svarte hi at det var kjempe gøy... Hahahaha, du må jo være stup trett eller dum? Hi lagde selv innlegget der hun later som om hun er en som er intr og spør hvordan det gikk på partyet, for så å svare seg selv Anonymous poster hash: aae3a...b78
Villbringebringebær Skrevet 21. september 2014 #14 Skrevet 21. september 2014 Så rart. På min er det kun det innlegget som hi sier det var kjempegøy og hi som Matcher. De andre innleggene har andre koder her. Men det står error på de. Kanskje derfor keg ikke ser sifrene :/ My bad!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #15 Skrevet 21. september 2014 Det var kjempegøy!!! Jeg skal nå være vertinne for et treff selv. Jeg kjøpte masse klær til mine barn, meg selv og en hel haug med julegaver:) Anonymous poster hash: 473cd...582 Et lite tips til deg er at når man signerer anonymt får man en kode under innlegget sitt sånn at man kan skille de som svarer fra hverandre. Ergo ser vi at du svarer deg selv her Ikke farlig, mange har nok gjort det, men greit å vite. Anonymous poster hash: 864aa...ac5 Hahaha du må jo være stup trett eller dum? Hi svarer ikke på første innlegget, men på spørsmålet om hvordan det gikk. Som anonym over spurte om, Så svarte hi at det var kjempe gøy... Ok... Er vel ikke helt jeg som fremstår som dum her nå? Er vel ikke heeeelt utenkelig at det er du som er hi og som prøver å ro deg i land nå? Det var bare et lite tips så du/hun ikke tabbet seg mer ut. Anonymous poster hash: 864aa...ac5
Villbringebringebær Skrevet 21. september 2014 #16 Skrevet 21. september 2014 Det var kjempegøy!!! Jeg skal nå være vertinne for et treff selv. Jeg kjøpte masse klær til mine barn, meg selv og en hel haug med julegaver:) Anonymous poster hash: 473cd...582 Et lite tips til deg er at når man signerer anonymt får man en kode under innlegget sitt sånn at man kan skille de som svarer fra hverandre. Ergo ser vi at du svarer deg selv her Ikke farlig, mange har nok gjort det, men greit å vite. Anonymous poster hash: 864aa...ac5 Hahaha du må jo være stup trett eller dum? Hi svarer ikke på første innlegget, men på spørsmålet om hvordan det gikk. Som anonym over spurte om, Så svarte hi at det var kjempe gøy... Ok... Er vel ikke helt jeg som fremstår som dum her nå? Er vel ikke heeeelt utenkelig at det er du som er hi og som prøver å ro deg i land nå? Det var bare et lite tips så du/hun ikke tabbet seg mer ut. Anonymous poster hash: 864aa...ac5 Jeg er ikke hi. Aldri hørt om merket. Hos meg så er det error på alle anonymitet under unntatt en som ikke liker klærne og det ene der hi skriver det gikk så fint atte. Men skjønner nå at det er samme kode Siden dere ser det. Men min er det sikkertnoe galt med en liten glitch. Står anonymERROR.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #17 Skrevet 21. september 2014 Så rart. På min er det kun det innlegget som hi sier det var kjempegøy og hi som Matcher. De andre innleggene har andre koder her. Men det står error på de. Kanskje derfor keg ikke ser sifrene :/ My bad! Så, hva blir det til? Er du trett eller dum? Hyggelig måte du snakker til andre på, forresten. Er det en vane du har? Anonymous poster hash: 864aa...ac5
Villbringebringebær Skrevet 21. september 2014 #18 Skrevet 21. september 2014 Så rart. På min er det kun det innlegget som hi sier det var kjempegøy og hi som Matcher. De andre innleggene har andre koder her. Men det står error på de. Kanskje derfor keg ikke ser sifrene :/ My bad! Så, hva blir det til? Er du trett eller dum? Hyggelig måte du snakker til andre på, forresten. Er det en vane du har? Anonymous poster hash: 864aa...ac5 Jeg har forklart at hos meg ser det anderledes ut. Jeg er trett som fy, det skal jeg ikke nekte for. Men mannen snorker så jeg får ikke sove. Jeg skrev My bad. Så skjønner ikke hva du er ute etter.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2014 #19 Skrevet 21. september 2014 Så rart. På min er det kun det innlegget som hi sier det var kjempegøy og hi som Matcher. De andre innleggene har andre koder her. Men det står error på de. Kanskje derfor keg ikke ser sifrene :/ My bad! Så, hva blir det til? Er du trett eller dum? Hyggelig måte du snakker til andre på, forresten. Er det en vane du har? Anonymous poster hash: 864aa...ac5 Jeg har forklart at hos meg ser det anderledes ut.Jeg er trett som fy, det skal jeg ikke nekte for. Men mannen snorker så jeg får ikke sove. Jeg skrev My bad. Så skjønner ikke hva du er ute etter. Jeg lurer bare på om du har for vane å kalle folk for dumme når de tar feil (gitt at jeg hadde tatt feil når jeg prøvde å gi hi et godt råd). Anonymous poster hash: 864aa...ac5
Villbringebringebær Skrevet 21. september 2014 #20 Skrevet 21. september 2014 Så rart. På min er det kun det innlegget som hi sier det var kjempegøy og hi som Matcher. De andre innleggene har andre koder her. Men det står error på de. Kanskje derfor keg ikke ser sifrene :/ My bad! Så, hva blir det til? Er du trett eller dum? Hyggelig måte du snakker til andre på, forresten. Er det en vane du har? Anonymous poster hash: 864aa...ac5 Jeg har forklart at hos meg ser det anderledes ut.Jeg er trett som fy, det skal jeg ikke nekte for. Men mannen snorker så jeg får ikke sove. Jeg skrev My bad. Så skjønner ikke hva du er ute etter. Jeg lurer bare på om du har for vane å kalle folk for dumme når de tar feil (gitt at jeg hadde tatt feil når jeg prøvde å gi hi et godt råd). Anonymous poster hash: 864aa...ac5 Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå