Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Ja hva mener dere om denne intelligente frasen?? Anonymous poster hash: e8a18...ee5
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Hva har du fått ut av å legge den ut? Anonymous poster hash: 794a5...08b
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Intelligent og intelligent. Hvorfor må intelligens ha noe med smak og behag å gjøre? Anonymous poster hash: 9f149...897
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Jeg mener at denne forherliggjøringen av overvekt er helt på tryne. "Kurver" er misforstått, i dag sier mange overvektige at de er formfulle og har kurver. Nei, det er ikke det. Det er fett. Fint at man blir aksepeterer for den kroppen man har, men fedme er et økende problem som man faktisk ikke burde glorifisere. Og jeg tenker også at ekte menn elsker hva enn de selv måtte ønske. Anonymous poster hash: bb873...2d8
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Jeg synes den er stygg. Jeg synes kurver er pent. Jeg synes et godt indre gjør MYE Overvekt og undervekt er ikke heldig for helsen, men noen sliter med det likevel. Jeg er naturlig tynn, det sliter litt på min selvtillit å være så formløs. At noen sier sånne ting sårer veldig. Jeg tror menn har like forskjellig smak som oss damer. Jeg synes fokuset bør være trivsel i egen kropp og en sunn kropp fra innsiden. Ikke hva menn mener er pent, Anonymous poster hash: 9bc45...25d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Bein gir bedre kokekasft enn fett. Anonymous poster hash: 12afc...3fa
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Hvem bryr seg om hva menn liker? Vi har da for faen ikke til oppgave å være noe menn synes er sexy. Anonymous poster hash: a2fd7...612
Berta The Housekeeper Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Det er jo alltid svært overvektige kvinner det er bilde av med denne teksten på. Former kan man ha om man veier 150 eller 45. Og alltid er det lubbene og feite damer som legger det ut..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #9 Skrevet 16. september 2014 Må vi ha den "er det bedre å være tjukk eller tynn"-diskusjonen? Kan ikke alle bare få se ut sånn de gjør uten å gjøre det til en konkurranse... Pliiis. Anonymous poster hash: bf147...48c
Marriet Skrevet 16. september 2014 #10 Skrevet 16. september 2014 Menn er vel like forskjellig som damer. Noen liker bones og noen liker curves. Helt ufattelig at verden ikke har kommet lenger enn at vi må forsvare utseende våres på den måten...
Berta_78 Skrevet 16. september 2014 #11 Skrevet 16. september 2014 Jeg mener at den gir meg absolutt null i likhet med andre vattete floskelfraser som folk av en eller annen absurd grunn lirer av seg fordi de tror det får dem til å fremstå som fikse.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #12 Skrevet 16. september 2014 Jeg har ikke timeglass eller pærefasong, så ingen for fulle kvinnelige hofter her.. Har eplefasong så har ganske store piller og også en rund og fin rumpe, men ellers er jeg totalt formløs. Heldigvis for meg synes mannen min at kroppen min er veldig sexy og fin han elsker puppene og rumpa mi Andre menn liker kvinner med smale liv, små små pupper og brede hofter. Godt menn har forskjellig smak når vi kvinner har forskjellige hofter. Da jeg var slankere fikk jeg høre særdeles sårende kommentarer om at beina min var stankelbein og at jeg måtte legge på meg og få litt former. Trodde på det, og la på meg: fortsatt like tynne bein og like smale hofter, men masse vakker på magen. Går jeg ned igjen så valkene er borte kommer nok kommentarene igjen. Ikke alle som har timeglassfasong .. Er i alle fall veldig glad for at mannen min er så fornøyd! kvinner er virkelig kvinner verst Anonymous poster hash: 37538...68d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #13 Skrevet 16. september 2014 Har store pupper! Skulle det stå. ikke piller Og valker på magen, ikke vakker. Haha Anonymous poster hash: 37538...68d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #14 Skrevet 16. september 2014 Ikke i mitt tilfelle. Var superslank før jeg ble gravid og både jeg og min mann er enige i at jeg ikke passer til disse såkalte kurvene. Jeg er glad vi er enige, etter ammingen er over skal det slankes !! Anonymous poster hash: c84f9...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå