Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Jeg er gravid i uke 10, og er ikke særlig plaget av bekymringer rundt om fosteret har det bra osv. Jeg tenker på det innimellom, men det gjør vel de fleste gravide uten at det er noe sykelig. Allikevel har jeg utviklet en slags angst, og det er veldig slitsomt i forhold til jobb. Har en uforutsigbar jobb som krever mye tilstedeværelse på alle plan. I det siste kjenner jeg spesielt på angst for nye situasjoner, men kan også grue meg til helt vanlige dager på jobb hvor jeg ellers aldri har kjent på noe uro. Arbeidssituasjonen var lik forrige gang jeg gikk gravid og kan ikke huske at jeg hadde det sånn da.. Som dere ser skriver jeg dette midt på natta etter å ha våknet av rare drømmer. Nå sliter jeg med å finne ro til å sove igjen fordi jeg gruer meg til arbeidsdagen. Jeg prøver å realitetsorintere meg selv med å tenke at jeg vet det ordner seg og ikke blir så ille som jeg av en eller annen grunn engster meg for, men det hjelper ikke.. Noen som har opplevd noe lignende eller har noen tanker om hva det kan komme av? Anonymous poster hash: 3d6db...749
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Jeg har det på samme måte:( jeg er ikke gravid da, men jeg kan ikke huske at jeg var sånn som dette før jeg ble gravid. Jeg våkner flere ganger pr uke, og kommer på ting jeg kan ha gjort feil feks på jobb. Det er helt forferdelig, og jeg krisemaksimerere hver minste bagatell. Jeg har ingen gode råd, men håper du får det, så jeg også kan dra nytte av det. Anonymous poster hash: f0fc2...f06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå