Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Jeg fikk diagnosen bipolar 2 for snart to og et halvt år siden. Hadde mistanke om det i mange år men ble siden 2003 medisinert mot depresjon. Jeg har den typen hvor det svinger opp og ned opp til flere ganger om dagen. Det har vært slitsomt men har klart å stå i jobb dog med mange og lange sykmeldinger. Nå går jeg i mentaliserings basert terapi i gruppe på tredje året og har et bra liv. Anonymous poster hash: c17fd...81e
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Jeg har bip 2 :-) fikk diagnosen for 3,5 år siden:-) gikk på medisin ett år men har siden det klart meg uten:-) Anonymous poster hash: d70b5...e40
Leirha Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Jeg har bipola lidelse, fikk diagnosen da jeg var 18 år, da dette var veldig tydelig.Hadde type 1, men den er blitt mildere med årene, nå er jeg blitt diagnostisert til å ha type 2.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Jeg fikk diagnosen bipolar 2 for snart to og et halvt år siden. Hadde mistanke om det i mange år men ble siden 2003 medisinert mot depresjon. Jeg har den typen hvor det svinger opp og ned opp til flere ganger om dagen. Det har vært slitsomt men har klart å stå i jobb dog med mange og lange sykmeldinger. Nå går jeg i mentaliserings basert terapi i gruppe på tredje året og har et bra liv. Anonymous poster hash: c17fd...81e Det finnes så vidt jeg vet ingen bipolar lidelse med daglige svingninger. Rapid cycling defineres som bipolar lidelse med mer enn fire episoder per år. Anonymous poster hash: c0426...24d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Ved ADHD kan derimot lette til moderate daglige humørsvingninger forekomme. Anonymous poster hash: c0426...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå