Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Hvor har dere i så fall bodd? Har tittet i flere dager, men er ikke kjent og synes det er vanskelig. Vil gjerne ha kort vei til shopping, ikke for langt til disney parkene og helst leilighet eller hus. Noe dere anbefaler å få med seg der ? Anonymous poster hash: d88b7...0f3
Elsker livet Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Vi har bodd i hus 10-15 min. fra disneyparkene. Viktig med privat svømmebasseng, det blir veldig varmt og klamt, så en trenger en dukkert innimellom, og med tusen badeleker og utstyr er det fint å være for seg selv. Jeg vil anbefale å få med seg alle disneyparkene om dere har barn. Sea World. Det er ett par store outlets med kjente merkevarer som er verdt å få med seg om det er interessant. Det beste jeg vet med ferie er parker, bading og kjøpe barneklær. Barn og mann liker det samme (unntatt shopping) så for oss er Orlando/Florida et av de feriestedene vi liker best.
Tipp topp Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Vi bodde på Floridays Resort Orlando. Hadde leilighet. Grei avstand til det meste.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Noen flere? Anonymous poster hash: d88b7...0f3
mamma_til_verdens_beste Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Det meste som ligger i sentrum eller nær parkene er ganske dyrt, men sånn rundt 30 min utenfor sentrum kan man leie et helt hus med eget basseng til en grei pris. Rundt 500- 600$ i uka
Anonym bruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Kunne hatt bruk for litt flere forslag Anonymous poster hash: d88b7...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå