Gå til innhold

Venninner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en venninnegjeng, nå har det kommet en tilbake som ikke har vert i gjengen på noen år. Plutselig spør venninnen mine bare da hun ikke er til stede. Det skjer iblandt at vi er alle sammen men sjelden.

Synest det er litt rart, siden jeg og hun andre aldri har hatt noe mot hverandre.

Er jeg helt teit som henger meg opp i dette, synest det er litt trist at dem ikke spør? Ikveld sitter dem å koser seg, de vet jeg er alene hjemme siden mannen min er på jobb. Hvorfor kunne de ikke i det minste spørt meg. Trist i sjela mi.

Anonymous poster hash: b63c3...81b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: 8da5e...70e
Skrevet

Vanskelig å lese hva du skriver, jeg aner ikke hva du spør om

Anonymous poster hash: 24dc9...0fa

Skrevet

Dine andre venninner vil bare være med deg når hun andre ikke er tilstede?

Hvis så er tilfelle vil jeg vel si at alle dine venninner er snåle. Jeg hadde ikke kuttet ut én venninne når alle møtes fordi en annen ikke liker henne.

Når det er sagt. Jeg hadde blitt gal om alle må inviteres alltid. Sånn holder man på når man tenåring og ikke voksen.

Anonymous poster hash: e2f3d...a9c

Skrevet

Hvis så er tilfelle vil jeg vel si at alle dine venninner er snåle. Jeg hadde ikke kuttet ut én venninne når alle møtes fordi en annen ikke liker henne.

Når det er sagt. Jeg hadde blitt gal om alle må inviteres alltid. Sånn holder man på når man tenåring og ikke voksen.

Jo men man inviterer da fortsatt ikke alle unntatt en bare fordi man er voksen? Greit nok at man kan møtes to og to, men å utelate bare en er ikke greit uansett alder synes jeg.

Anonymous poster hash: 19ca1...af7

Skrevet

Jo men man inviterer da fortsatt ikke alle unntatt en bare fordi man er voksen? Greit nok at man kan møtes to og to, men å utelate bare en er ikke greit uansett alder synes jeg.

Anonymous poster hash: 19ca1...af7

Hvis du leser HELE svaret mitt så ser du at jeg sier at det er GALT å utestenge én person hver gang en bestemt person er med.

Skrevet

Her er det det samme. Er ei som hater meg, og da får jeg ikke være med på noen ting (hun forsøkte å stjele gubben fra meg, og mislyktes så det sang, så nå er det pur hat rettet mot meg) - siden hun er veldig godt likt av de andre venninnene, og de "ofrer" meg for å heller være med henne.

Anonymous poster hash: 94204...500
Skrevet

Her er det det samme. Er ei som hater meg, og da får jeg ikke være med på noen ting (hun forsøkte å stjele gubben fra meg, og mislyktes så det sang, så nå er det pur hat rettet mot meg) - siden hun er veldig godt likt av de andre venninnene, og de "ofrer" meg for å heller være med henne.

Du er klar over at ingen av de er dine venninner?

Man dumper ikke en venninne fordi en annen ikke liker henne.

Skrevet

Da er de jaggu ikke mye å samle på noen av de!  For noen råtne venninner.

Skrevet

Du er klar over at ingen av de er dine venninner?

Man dumper ikke en venninne fordi en annen ikke liker henne.

Jada, det er jeg klar over, så jeg har begynt å fase dem ut, og trives godt med valget. De forstår ikke hvorfor jeg har sluttet å ringe, komme på kaffe osv. Og jeg orker ikke forklare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...