Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Sliter sånn med tørre partier på grunn av eksem. Føler meg så gusten og grå. Anonymous poster hash: 88dae...947
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Jeg har også tørr hud. Bruker sånne skrubbeservietter de selger på Vita en gang i uka. Da får jeg bort flass og døde hudceller. Etterpå bruker jeg en fet fuktighetskrem. Vasker aldri fjeset, bruker bare renseserviett for tørr/sensitiv hud. Dessuten bruker jeg en fet nattkrem, og en god dagkrem. Pass også på å få i deg omega3 og d-vitamin Anonymous poster hash: cb150...683
Naturell Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Udos choice kjøpt på helsekost. Smaker høgg, men det er det så verdt.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Udos, altså. Hvor lang tid tok det før du merket positiv forskjell? Og er det stor forskjell? Anonymous poster hash: 71af1...a1c
Naturell Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Udos, altså. Hvor lang tid tok det før du merket positiv forskjell? Og er det stor forskjell? Anonymous poster hash: 71af1...a1c Husker ikke helt. Tok 2-3 uker kanskje før jeg merket noe særlig. Nå har jeg ikke brukt ansiktskrem eller bodylotion på 2 år, det er rett og slett ikke nødvendig så lenge jeg tar Udos. Kuttet samtidig kraftig ned på inntak av raske karbohydrater, det kan jo også ha noe å si, men satser mest på Udos siden jeg merket forskjell bare etter en uke uten når jeg var på ferie i sommer.
Gjest Antarctica Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Søvn. (Noe jeg ikke får akkurat nå, derfor er jeg nok grå og gusten i morgen!)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Peeling uten parfyme en gang i uka, udos choice, betakaroten noen dager i uka, sinktabletter, og highligher i ansiktet:-) Anonymous poster hash: bede8...acf
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Nok fukt fra innsiden! Udos Spis rå gulrøtter Drikk masse vann Avokado Nok søvn Trening (skyll av svetten med en gang etter trening) Ikke vask ansiktet for masse på morgenen når det begynner å bli kaldt. Ikke bruk såpe med parfyme i ansiktet. Anonymous poster hash: 56572...539
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #9 Skrevet 16. september 2014 Ole Henriksen produktene er gull verdt for meg!! Fått så mye bedre hud. Både mindre urenheter, mindre tørre partier og en fin glød Bruker den "grønne serien" til rens og den "oransje" serien i fuktighetskrem, serum og olje. Og den lilla scrubben. Anonymous poster hash: 7d3fc...d1e
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #10 Skrevet 16. september 2014 Har mest tro på at man får glødende hud fra innsiden og ut jeg. Drikk nok vann, trene mye, være ute (med solkrem), sove nok, spise nok frisk, nøtter osv. Anonymous poster hash: 40b2f...8ed
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #11 Skrevet 16. september 2014 Drikk mye vann, vær mye utendørs, sørg for en riktig prosent luftfuktighet innendørs, parfymefri rensemiddel og fuktighetslrem, hver dag. Unngå å tette igjen ansiktet med sminke. Anonymous poster hash: e975f...37e
PrinsesseHengepupp Skrevet 16. september 2014 #12 Skrevet 16. september 2014 Vann+skrubb av sukker og olivenolje. Det enkle er ofte det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå