Gå til innhold

går du til psykolog?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Av hvilken grunn? Hjelper d?

Havner ofte i lette depresjoner og blir overmannet av panikkangst. Har nå startet på lav dose med cipralex. Ting går greit for meg nå.. men psykologen som legen henviste meg til for ca 2 uker siden, ringte meg idag og lurte på om d passet med en time om 2 uker. Og om jeg fortsatt var intr.

Var ikke d veldig kjapt?? Hadde regnet med å få vente i månedsvis på å få komme til.

D er jo flott da :) men tenker liksom: funker d?

Trenger jeg d? Hvor ofte og hvor lenge går man?

Noen med erfaring?

 

Anonymous poster hash: 3a0d0...202

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...

 

Anonymous poster hash: 3a0d0...202

Skrevet

Første gang gikk jeg en gang i uken i 2 år. Gikk fint et år uten behandler, men så skjedde det noe og nå er'e på'an igjen hos psykolog...

Terapi er supert og har vært til stor hjelp for meg! :) Men jeg har en diagnose som kanskje ikke alltid er bare å snakke seg frisk ut av så det er nok ikke siste gang jeg går i behandling.... æsj...

 

Du har ingen grunn til å uroe deg. Den som styrer behandlingen er deg selv - husk det! :)

Lykke til og god bedring! :)



Anonymous poster hash: 033dd...caf
Skrevet

Av hvilken grunn? Hjelper d?

Havner ofte i lette depresjoner og blir overmannet av panikkangst. Har nå startet på lav dose med cipralex. Ting går greit for meg nå.. men psykologen som legen henviste meg til for ca 2 uker siden, ringte meg idag og lurte på om d passet med en time om 2 uker. Og om jeg fortsatt var intr.

Var ikke d veldig kjapt?? Hadde regnet med å få vente i månedsvis på å få komme til.

D er jo flott da :) men tenker liksom: funker d?

Trenger jeg d? Hvor ofte og hvor lenge går man?

Noen med erfaring?

 

Anonymous poster hash: 3a0d0...202

Anonym #3 igjen :)

 

Den Cipralezen skal du bare kutte ut snarere enn katta løper ut døra. Du burde gå i behandling en stund for å finne ut av hva det virkelig er som plager deg, feile medisiner iforhold til enkelte diagnoser kan være katastrofale! Ikke for å skremme altså :P Desverre er fastleger kjappe iblant å bare dele ut medisiner uten å tenke over konsekvensene de egentlig kan forårsake.

 

Anonymous poster hash: 033dd...caf

Skrevet

Går til psykolog og for meg er det til stor hjelp! :-)

 

Gikk også på Cipralex før jeg starta hos psykolog, men det var ikke noe for meg... Slutta etter 5 mnd, og å slutte var grusomt... :-( skikkelige bivirkninger og ble ganske dårlig i form!

 

Men nå er jeg godt i gang hos psykolog og syns det hjelper meg veldig!

 

Anonymous poster hash: aca69...8bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...