Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Av hvilken grunn? Hjelper d? Havner ofte i lette depresjoner og blir overmannet av panikkangst. Har nå startet på lav dose med cipralex. Ting går greit for meg nå.. men psykologen som legen henviste meg til for ca 2 uker siden, ringte meg idag og lurte på om d passet med en time om 2 uker. Og om jeg fortsatt var intr. Var ikke d veldig kjapt?? Hadde regnet med å få vente i månedsvis på å få komme til. D er jo flott da men tenker liksom: funker d? Trenger jeg d? Hvor ofte og hvor lenge går man? Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 3a0d0...202
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 ... Anonymous poster hash: 3a0d0...202
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Første gang gikk jeg en gang i uken i 2 år. Gikk fint et år uten behandler, men så skjedde det noe og nå er'e på'an igjen hos psykolog...Terapi er supert og har vært til stor hjelp for meg! Men jeg har en diagnose som kanskje ikke alltid er bare å snakke seg frisk ut av så det er nok ikke siste gang jeg går i behandling.... æsj... Du har ingen grunn til å uroe deg. Den som styrer behandlingen er deg selv - husk det! Lykke til og god bedring! Anonymous poster hash: 033dd...caf
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Av hvilken grunn? Hjelper d? Havner ofte i lette depresjoner og blir overmannet av panikkangst. Har nå startet på lav dose med cipralex. Ting går greit for meg nå.. men psykologen som legen henviste meg til for ca 2 uker siden, ringte meg idag og lurte på om d passet med en time om 2 uker. Og om jeg fortsatt var intr. Var ikke d veldig kjapt?? Hadde regnet med å få vente i månedsvis på å få komme til. D er jo flott da men tenker liksom: funker d? Trenger jeg d? Hvor ofte og hvor lenge går man? Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 3a0d0...202 Anonym #3 igjen Den Cipralezen skal du bare kutte ut snarere enn katta løper ut døra. Du burde gå i behandling en stund for å finne ut av hva det virkelig er som plager deg, feile medisiner iforhold til enkelte diagnoser kan være katastrofale! Ikke for å skremme altså Desverre er fastleger kjappe iblant å bare dele ut medisiner uten å tenke over konsekvensene de egentlig kan forårsake. Anonymous poster hash: 033dd...caf
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Går til psykolog og for meg er det til stor hjelp! :-) Gikk også på Cipralex før jeg starta hos psykolog, men det var ikke noe for meg... Slutta etter 5 mnd, og å slutte var grusomt... :-( skikkelige bivirkninger og ble ganske dårlig i form! Men nå er jeg godt i gang hos psykolog og syns det hjelper meg veldig! Anonymous poster hash: aca69...8bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå