Gjest lillehi Skrevet 15. september 2014 #26 Skrevet 15. september 2014 Absolutt ingen ting😔 vi flyttet fra hverandre en mnd senere, så forventet ikke noe heller😡
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #27 Skrevet 15. september 2014 To hårstrikk + en hårspenne + en 24 gram melkesjokolade, enkelt og greit Anonymous poster hash: 2a9fa...367
Mia_73 Skrevet 15. september 2014 #28 Skrevet 15. september 2014 Forlovelsesring i hvitt gull med liten diamant. Jeg terget han i mange år at diamanten var i minste lag, så på 40-årsdagen slo han på stortromma. 0,6 karat diamant i platin.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. september 2014 #29 Skrevet 16. september 2014 Jeg fikk 5000kr til å shoppe klær for En herlig dag med familien min og romantisk middag på min favoritt restaurant på kvelden. Fikk is og kort av barna og de var med i gaven.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #30 Skrevet 16. september 2014 Elektrisk tannbørste som jeg ønsket meg lenge Anonymous poster hash: 91946...6d3
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #31 Skrevet 16. september 2014 En måned før jeg blir 30 kommer jeg til å få verdens mest fantastiske gave: vårt første barn Etter to år med infertilitet hos meg (ikke en eneste eggløsning, heldigvis hadde han god sædkvalitet) har manne min stått ved min side og støttet meg hele veien, vært med til gynekolog og sykehus, prøvd til den store gullmedaljen, den ene gangen jeg hadde eggløsning (forårsaket av dobbel dose pergotime) befruktet han meg jammen (når man selv har store problemer med å få barn er det jammen litt av en gave å ha en mann med tipptopp sædkvalitet..) Han smilte og gråt om hverandre av glede med meg da testen var positiv, og gjennom hele graviditeten har han vært en enorm støtte, gjort nesten alt for meg da jeg har vært i veldig dårlig form, og gleder seg masse til å bli pappa og jeg vet han kommer til å bli verdens beste pappa (etter ti år sammen kjenner vi hverandre veldig godt) <3 Så jeg er verdens heldigste og kommer til å få den mest fantastiske gaven til 30årsdagen min av mannen min. Babyen jeg har lengtet etter i årevis! What else could I ask for? Anonymous poster hash: 57bbe...361
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #32 Skrevet 16. september 2014 En måned før jeg blir 30 kommer jeg til å få verdens mest fantastiske gave: vårt første barn Etter to år med infertilitet hos meg (ikke en eneste eggløsning, heldigvis hadde han god sædkvalitet) har manne min stått ved min side og støttet meg hele veien, vært med til gynekolog og sykehus, prøvd til den store gullmedaljen, den ene gangen jeg hadde eggløsning (forårsaket av dobbel dose pergotime) befruktet han meg jammen (når man selv har store problemer med å få barn er det jammen litt av en gave å ha en mann med tipptopp sædkvalitet..) Han smilte og gråt om hverandre av glede med meg da testen var positiv, og gjennom hele graviditeten har han vært en enorm støtte, gjort nesten alt for meg da jeg har vært i veldig dårlig form, og gleder seg masse til å bli pappa og jeg vet han kommer til å bli verdens beste pappa (etter ti år sammen kjenner vi hverandre veldig godt) <3 Så jeg er verdens heldigste og kommer til å få den mest fantastiske gaven til 30årsdagen min av mannen min. Babyen jeg har lengtet etter i årevis! What else could I ask for? Anonymous poster hash: 57bbe...361 Veldig koselig at det er slik, men jeg forstår ikke kvinner som mener babyen er GAVE fra mannen til dem. Hva slags gave er det? 1 dl med sperm? Det er jo kvinnen som gjør all jobben ved å gå med mage, føde, amme. Jeg kan ikke se at det kan være gave fra mannen til kvinnen, heller omvendt. Får håpe at du får en ordentlig GAVE til 30-årsdagen, og selvfølgelig at alt går fint med fødselen og babyen Anonymous poster hash: bc84f...6e4
Mamma_til_2 Skrevet 16. september 2014 #34 Skrevet 16. september 2014 Jeg fikk fot og rygg massasje, middag og kos, hadde bare noen uker igjen før fødsel så jeg fikk akkurat det jeg trengte, avslapping
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #35 Skrevet 16. september 2014 En måned før jeg blir 30 kommer jeg til å få verdens mest fantastiske gave: vårt første barn Etter to år med infertilitet hos meg (ikke en eneste eggløsning, heldigvis hadde han god sædkvalitet) har manne min stått ved min side og støttet meg hele veien, vært med til gynekolog og sykehus, prøvd til den store gullmedaljen, den ene gangen jeg hadde eggløsning (forårsaket av dobbel dose pergotime) befruktet han meg jammen (når man selv har store problemer med å få barn er det jammen litt av en gave å ha en mann med tipptopp sædkvalitet..) Han smilte og gråt om hverandre av glede med meg da testen var positiv, og gjennom hele graviditeten har han vært en enorm støtte, gjort nesten alt for meg da jeg har vært i veldig dårlig form, og gleder seg masse til å bli pappa og jeg vet han kommer til å bli verdens beste pappa (etter ti år sammen kjenner vi hverandre veldig godt) <3 Så jeg er verdens heldigste og kommer til å få den mest fantastiske gaven til 30årsdagen min av mannen min. Babyen jeg har lengtet etter i årevis! What else could I ask for? Anonymous poster hash: 57bbe...361 Veldig koselig at det er slik, men jeg forstår ikke kvinner som mener babyen er GAVE fra mannen til dem. Hva slags gave er det? 1 dl med sperm? Det er jo kvinnen som gjør all jobben ved å gå med mage, føde, amme. Jeg kan ikke se at det kan være gave fra mannen til kvinnen, heller omvendt. Får håpe at du får en ordentlig GAVE til 30-årsdagen, og selvfølgelig at alt går fint med fødselen og babyen Anonymous poster hash: bc84f...6e4 For meg er det verdens beste gave å få et etterlengtet barn. Mannen min gir meg alltid fine gaver, som iPad osv, så jeg tviler ikke på at jeg får noe fint av han Men for meg er det å få en baby 1000 x bedre enn hva som helst materialisk. Og for meg er det en gave også fordi det var så vanskelig for meg å bli gravid, og fordi (i mine øyne) jeg har blitt det med den beste mannen i hele verden. Folk spør meg hva jeg ønsker meg til jul, men jeg ønsker meg virkelig ingenting, evt. noe til babyen, for jeg føler at jeg har alt jeg trenger. Kanskje bare jeg som er i lykkerus, men sånn føles det i alle fall nå Termin om litt over to måneder <3 Anonymous poster hash: 57bbe...361
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #36 Skrevet 16. september 2014 En måned før jeg blir 30 kommer jeg til å få verdens mest fantastiske gave: vårt første barn Etter to år med infertilitet hos meg (ikke en eneste eggløsning, heldigvis hadde han god sædkvalitet) har manne min stått ved min side og støttet meg hele veien, vært med til gynekolog og sykehus, prøvd til den store gullmedaljen, den ene gangen jeg hadde eggløsning (forårsaket av dobbel dose pergotime) befruktet han meg jammen (når man selv har store problemer med å få barn er det jammen litt av en gave å ha en mann med tipptopp sædkvalitet..) Han smilte og gråt om hverandre av glede med meg da testen var positiv, og gjennom hele graviditeten har han vært en enorm støtte, gjort nesten alt for meg da jeg har vært i veldig dårlig form, og gleder seg masse til å bli pappa og jeg vet han kommer til å bli verdens beste pappa (etter ti år sammen kjenner vi hverandre veldig godt) <3 Så jeg er verdens heldigste og kommer til å få den mest fantastiske gaven til 30årsdagen min av mannen min. Babyen jeg har lengtet etter i årevis! What else could I ask for? Anonymous poster hash: 57bbe...361 Veldig koselig at det er slik, men jeg forstår ikke kvinner som mener babyen er GAVE fra mannen til dem. Hva slags gave er det? 1 dl med sperm? Det er jo kvinnen som gjør all jobben ved å gå med mage, føde, amme. Jeg kan ikke se at det kan være gave fra mannen til kvinnen, heller omvendt. Får håpe at du får en ordentlig GAVE til 30-årsdagen, og selvfølgelig at alt går fint med fødselen og babyen Anonymous poster hash: bc84f...6e4 For meg er det verdens beste gave å få et etterlengtet barn. Mannen min gir meg alltid fine gaver, som iPad osv, så jeg tviler ikke på at jeg får noe fint av han Men for meg er det å få en baby 1000 x bedre enn hva som helst materialisk. Og for meg er det en gave også fordi det var så vanskelig for meg å bli gravid, og fordi (i mine øyne) jeg har blitt det med den beste mannen i hele verden. Folk spør meg hva jeg ønsker meg til jul, men jeg ønsker meg virkelig ingenting, evt. noe til babyen, for jeg føler at jeg har alt jeg trenger. Kanskje bare jeg som er i lykkerus, men sånn føles det i alle fall nå Termin om litt over to måneder <3 Anonymous poster hash: 57bbe...361 og, altså, han føler jo like mye at babyen er en gave fra meg til han. Spurte han hva han ønsket seg til jul, og han sa at hva mer kan han ønske seg enn et friskt og fint barn. Kommer jo selvfølgelig til å kjøpe noe fint til han, men det er barnet han gleder seg til Anonymous poster hash: 57bbe...361
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #37 Skrevet 16. september 2014 Ble 30 i forrige uke, og fikk ingenting..... Men det skal sies at vi er ganske blakke for tiden. Han reiser hjem til hjemlandet i slutten av mnd, så han sa han tenker å kjøpe med noe fra der da siden prisnivået er litt lavere der. Så da er det bare å vente og se! :-) Anonymous poster hash: 5d682...7c2
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #38 Skrevet 16. september 2014 En middag på restaurant. Kjempe fornøyd med det. Trenger ikke at han må bruke en haug med penger for å vise at han elsker meg.. Anonymous poster hash: ac123...84a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #40 Skrevet 16. september 2014 På min 30 års dag lovet min mann meg, at han skulle ordne barnefri og ta meg med bort til utlandet en langhelg, han skulle ordne alt, jeg trengte ikke å tenke på noe. Dette skulle han gjøre fordi jeg aldri hadde fått noe årene før. Så det nærmer seg, og jeg lurer jo på hvor vi skal, hvor barna skal osv. Da har han spilt bort alle pengene, faktisk alt vi har. Så vi har ikke engang penger til mat på bursdagen min. Det var ikke første gang han spilte bort pengene våres. Så 6 mnd etterpå, etter 2 andre verre episoder, så gikk jeg. Anonymous poster hash: cf560...f46
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #41 Skrevet 16. september 2014 Men dere som har fått forlovelsesring, det må jo være vel så stor gave til mannen dersom dere svarer ja.. Har ikke blitt 30 år enda og har ikke så store forventninger. Mannen har skuffet ved et par anledninger Anonymous poster hash: f7a9d...2c8
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #42 Skrevet 16. september 2014 Fikk gravid mage. Anonymous poster hash: c9932...46c
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #43 Skrevet 16. september 2014 Jeg fikk en spatur med en venninne, til utlandet en langhelg. Anonymous poster hash: 6ba1b...ced
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #44 Skrevet 16. september 2014 Rolex klokke og en date med middag og barnevakt Anonymous poster hash: dfc34...34d
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #45 Skrevet 16. september 2014 Ittenå😩 Skulle som vanlig få noe senere... nå flere år senere har jeg fremdeles ikke fått noe 😔 Anonymous poster hash: 517f8...f97
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #46 Skrevet 16. september 2014 Tandemhopp! Anonymous poster hash: f344e...f53
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #48 Skrevet 16. september 2014 Forlovelsesring i hvitt gull med liten diamant. Jeg terget han i mange år at diamanten var i minste lag, så på 40-årsdagen slo han på stortromma. 0,6 karat diamant i platin. ??? Snakk om utakknemlig... Anonymous poster hash: bf2db...87a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2014 #49 Skrevet 18. september 2014 Vet ikke enda, finner det ut til helga Anonymous poster hash: 505c7...096 Hadde aldri trodd det skulle bli et klisjésvar, men jaggu ble det forlovelsesring gitt Uventet, men koselig Anonymous poster hash: 505c7...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå