Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Fødte for 11 uker siden..jeg har kikket meg nedentil etter fødsel, og alt så fint ut. Så får en uke siden kjente jeg noe akkurat i åpningen...kikket med speil, og det ser ut som livmortappen... noen erfaringer? Føler meg helt jævlig, og går og tenker på det hele tida..jeg syns det er så ekkelt. Skal heldigvis til gyn om en uke, så får sjekket da...men er allikevel ute etter andres erfaringer.. Er operasjon eneste utvei når den er sunket så langt? Anonymous poster hash: 8246f...593
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Det tar jo gjerne oppmot 1 år før den trekker seg helt tilbake. 11 uker er ingenting å bekymre seg over enda! Også tror jeg det skal gå minst 2 år før man får operasjon.Jeg var sikker på at jeg hadde nedsunken livmor. Tamponger går ikke rett inn, fordi "noe" blokkerer i veien, så tampongen går inn på skeiva.. Putter jeg inn en finger, er det også noe som har sunket nedover og er i veien der inne.. Har også ekstremt mye utflod.Jeg kan også se livmortappen min når jeg ser med speil nedentil..Jeg dro til gyn, og fikk beskjed om at alt var normalt. Jeg skjønte jo ingenting.. Begynner nesten å lure på om den rare posisjonen man ligger i i den stolen gjorde slik at det ikke så noe ille ut for gynekologen.. Men han vet vel hva han snakker om.. Det er i alle fall IKKE som før der inne, og det er et helvete å ha mensen, fordi jeg lekker ofte selv om jeg bruker tampong.. og det er alltid kun blod på den ytterste delen av tampongen.. Kjipt å ha så mye plager, og den eneste beskjeden du får er "Neida, her ser alt helt normalt ut. Utfloden må du bare leve med " Anonymous poster hash: 53b96...773
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Jeg kan ikke skjønne åsn jeg skal få inn tampong engang, den blokkerer jo hele "inngangen".. Slipper heldigvis å tenke på det helt enda..huff, har ikke lyst å gå sånn i to år...kanke skjønne åsn det skal være greit å ha sex sånn heller.. Anonymous poster hash: 8246f...593
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Jeg kan ikke skjønne åsn jeg skal få inn tampong engang, den blokkerer jo hele "inngangen".. Slipper heldigvis å tenke på det helt enda..huff, har ikke lyst å gå sånn i to år...kanke skjønne åsn det skal være greit å ha sex sånn heller.. Anonymous poster hash: 8246f...593 KNIP FOR HARDE LIVET!!! Anonymous poster hash: 53b96...773
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Trodde livmora mi var på vei ut etter første fødsel jeg også. Syntes også det så ut som livmortappen stakk ut når jeg kikket. Og jeg hadde også sett at alt var ok kort tid i forveien. Alt var normalt- ingen livmortapp på vei ut, og livmora var der den skulle Anonymous poster hash: f3302...6c7
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Jeg kan ikke skjønne åsn jeg skal få inn tampong engang, den blokkerer jo hele "inngangen".. Slipper heldigvis å tenke på det helt enda..huff, har ikke lyst å gå sånn i to år...kanke skjønne åsn det skal være greit å ha sex sånn heller.. Anonymous poster hash: 8246f...593 KNIP FOR HARDE LIVET!!! Anonymous poster hash: 53b96...773 I am!!! Anonymous poster hash: 8246f...593
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #7 Skrevet 15. september 2014 Trodde livmora mi var på vei ut etter første fødsel jeg også. Syntes også det så ut som livmortappen stakk ut når jeg kikket. Og jeg hadde også sett at alt var ok kort tid i forveien. Alt var normalt- ingen livmortapp på vei ut, og livmora var der den skulle Anonymous poster hash: f3302...6c7 Hva var det da? Ingenting? Her blokkerer det som sagt hele "hullet", så noe er det.. Og som tidligere "tappetafser" så vet jeg at det er tappen... Anonymous poster hash: 8246f...593
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #8 Skrevet 15. september 2014 Trodde livmora mi var på vei ut etter første fødsel jeg også. Syntes også det så ut som livmortappen stakk ut når jeg kikket. Og jeg hadde også sett at alt var ok kort tid i forveien. Alt var normalt- ingen livmortapp på vei ut, og livmora var der den skulle Anonymous poster hash: f3302...6c7 Hva var det da? Ingenting? Her blokkerer det som sagt hele "hullet", så noe er det.. Og som tidligere "tappetafser" så vet jeg at det er tappen...Anonymous poster hash: 8246f...593 Bare litt "slark" etter fødsel. Ser litt annerledes ut enn før jeg fikk barn, men helt normalt. Ble bedre etter knipeøvelser en god stund til. Anonymous poster hash: f3302...6c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå