Gå til innhold

29 år og grått hår???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på toalette med sånn ultraviolett lys (lilla lys) og fikk helt sjokk når jeg så meg selv i speilet.. ettervkesten min er full av grå, hvite striper og jeg har mørkt hår...

Nå er jeg bare 29.. Har studert etterveksten min flere ganger i dag og kan TYDELIG se grått hår.. Det kan ikke være riktig, får man grått hår så tidlig? sååå deprimert:(

Anonymous poster hash: 72c6b...679
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig! Hårfarge er din venn:)

Anonymous poster hash: 05281...12e

Skrevet

Helt normalt. Jeg begynte før det.

Du har to valg - bli deprimert pga noe som er helt naturlig og som du ikke er alene om og ikke kan endre.

Eller du kan ta det med godt humør og ikke lage det til et problem det faktisk ikke er.

Your choice ;)

Anonymous poster hash: babc1...945
Skrevet

Jeg fikk mine første gråe hår da jeg var 23. Nå er jeg 39 og nesten hvit.

Så ja, man kan få grått hår så tidlig.

Anonymous poster hash: 8aa01...c62

Skrevet

Min mor ble grå rundt 25. Jeg fyller 25 om to mnd. Flaks for oss at grått er in ;)

Anonymous poster hash: 6e20f...e51

Skrevet

Jaja.. jeg har bare ikke fulgt med før.. Pleide å bleke håret mitt så man ser vel ikke det så nøye da:P Huff, må man bruke annerledes hårfarge på grått hår eller funker vanlig hårfarge og?? CONFUSED... 

Anonymous poster hash: 72c6b...679
Skrevet

Blei grå i håret den dagen jeg giftet meg for første gang! Altså 23 år gammel :D Og var ganske så mørk på den tiden og syntes godt etter hvert. Nå derimot er jeg blond og de grå forsvinner i lysfargen :)

Skrevet

Du vil vel ha det som er permanent (altså langvarig) hårfarge, og ikke en som vaskes ut etter hvert.

Tror ikke det er noe mer å tenke på...

Du må bare prøve hva som passer til ditt hår. Selv synes jeg det er mange ulike merker som dekker de grå hårene.

Anonymous poster hash: 33138...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...