Gå til innhold

Psykolog Oslo/Bærum, kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til en god psykolog i Bærum, evt Oslo. Helst med offentlig avtale, men om noen har noen veldig bra private å anbefale så vil jeg gjerne ha tips på det også. Håper noen av dere kan hjelpe?! :)

Anonymous poster hash: d12d8...d65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Skrevet

Ingen? :)

Skrevet

Ikke i Bærum, men Asker- Bjarne Ørbeck Nilsen. Fantastisk psykolog! :)

Anonymous poster hash: a0ef3...e9a

Skrevet

Den som er god for den ene, behøver ikke å være det for den andre. Og så kommer det dessuten an på hvilke problemer du vil ta opp. Tips: Skriv en liste over noen aktuelle psykologer (du finner dem ved nettsøk), google dem, og ta en ringerunde. Magefølelsen, og den får du ved ringerunden, betyr mye.

Anonymous poster hash: 39f64...14a
Skrevet

Ikke i Bærum, men Asker- Bjarne Ørbeck Nilsen. Fantastisk psykolog! :)Anonymous poster hash: a0ef3...e9a

Tusen takk for tips :)

Skrevet

Den som er god for den ene, behøver ikke å være det for den andre. Og så kommer det dessuten an på hvilke problemer du vil ta opp. Tips: Skriv en liste over noen aktuelle psykologer (du finner dem ved nettsøk), google dem, og ta en ringerunde. Magefølelsen, og den får du ved ringerunden, betyr mye. Anonymous poster hash: 39f64...14a

Ja det er klart det vil være individuelt, men samtidig er det en del psykologer der ute som har et fortjent bedre rykte enn andre. Er greit å høre andres erfaringer :) men ja, beslutningen hvem man skal få til må man basere på flere faktorer enn en anbefaling her :)

Skrevet

Psykolog Gjermund Moum, han er fantastisk😊

Anonymous poster hash: c4873...c2e

Skrevet

Også er det viktig å vite hva lsags terapi du er ute etter? Jeg har gått til en fantastisk flink fyr, men han jobber kun med angst og kognitiv terapi

Anonymous poster hash: f6275...8bf
Skrevet

Også er det viktig å vite hva lsags terapi du er ute etter? Jeg har gått til en fantastisk flink fyr, men han jobber kun med angst og kognitiv terapi Anonymous poster hash: f6275...8bf

Kognitiv terapi ja. Hva heter terapeuten din? :)

Skrevet

Psykolog Gjermund Moum, han er fantastiskAnonymous poster hash: c4873...c2e

Takk for tips! Han holder til ikke langt unna jobb ser jeg. Vil du si noe mer om hvordan han er? :)

Skrevet

Også er det viktig å vite hva lsags terapi du er ute etter? Jeg har gått til en fantastisk flink fyr, men han jobber kun med angst og kognitiv terapi Anonymous poster hash: f6275...8bf

Kognitiv terapi ja. Hva heter terapeuten din? :)

Rolf Hessø. Han er ekspert på panikk angst og angst, du kan google han. Han gir deg øveler for å gjøre hjemme mellom hver gang. Jeg gikk fra å ikke klare å gjøre noe (gå på butikk, jobbe ta buss osv) til å gjøre alt på bare 4-5 behandlinger. Det var fortsatt med ubehag, men jeg klarte meg selv. Ble avsluttet etter 6 ganger. 

Skrevet

Kognitiv terapi ja. Hva heter terapeuten din? :)Anonymous poster hash: d12d8...d65

Rolf Hessø. Han er ekspert på panikk angst og angst, du kan google han. Han gir deg øveler for å gjøre hjemme mellom hver gang. Jeg gikk fra å ikke klare å gjøre noe (gå på butikk, jobbe ta buss osv) til å gjøre alt på bare 4-5 behandlinger. Det var fortsatt med ubehag, men jeg klarte meg selv. Ble avsluttet etter 6 ganger.  Anonymous poster hash: f6275...8bf

Takk for svar! :) det hørtes jo bare helt fantastisk ut! Behandle angst på 6 behandlinger?! Hvor mye kostet hver time da? (Fant ikke info om det på hjemmesiden). Har han klinikk eller er det behandling hjemme hos han? Akkurat det jeg er ute etter, øvelser og tips til selvhjelp. Hvordan takle de automatisk negative tankene..

Skrevet

Kognitiv terapi ja. Hva heter terapeuten din? :)Anonymous poster hash: d12d8...d65
  Rolf Hessø. Han er ekspert på panikk angst og angst, du kan google han. Han gir deg øveler for å gjøre hjemme mellom hver gang. Jeg gikk fra å ikke klare å gjøre noe (gå på butikk, jobbe ta buss osv) til å gjøre alt på bare 4-5 behandlinger. Det var fortsatt med ubehag, men jeg klarte meg selv. Ble avsluttet etter 6 ganger.  Anonymous poster hash: f6275...8bf

Takk for svar! :) det hørtes jo bare helt fantastisk ut! Behandle angst på 6 behandlinger?! Hvor mye kostet hver time da? (Fant ikke info om det på hjemmesiden). Har han klinikk eller er det behandling hjemme hos han? Akkurat det jeg er ute etter, øvelser og tips til selvhjelp. Hvordan takle de automatisk negative tankene..

Når jeg gikk til han gadd han ikke å dra til kontoret sitt, så jeg var hjemme hos han. Han jobber også på angst klinikken på Ullevål sykehus. Han er på listene, så jeg betalte kun egenandel. Han har heller ikke lang ventetid, iom at behandling ofte går fort. Etter ca 6 måneder hvor jeg fortsatt å gjøre øvelser osv, følte jeg meg ganske bra. Jeg har  anbefalt han til andre jeg kjenner som også var fornøyde. 

Når jeg gikk der syns jeg han var litt tøff, og for lite opptatt av hvorfor jeg hadde fått angst, men så lenge jeg ble bra så tenker jeg nå at det ikke var så viktig - evt får jeg jobbe med det en annnen gang. Det er noen år siden jeg gikk hos han, og er fortsatt frisk. 

Skrevet

Takk for svar! :) det hørtes jo bare helt fantastisk ut! Behandle angst på 6 behandlinger?! Hvor mye kostet hver time da? (Fant ikke info om det på hjemmesiden). Har han klinikk eller er det behandling hjemme hos han? Akkurat det jeg er ute etter, øvelser og tips til selvhjelp. Hvordan takle de automatisk negative tankene..Anonymous poster hash: d12d8...d65

Når jeg gikk til han gadd han ikke å dra til kontoret sitt, så jeg var hjemme hos han. Han jobber også på angst klinikken på Ullevål sykehus. Han er på listene, så jeg betalte kun egenandel. Han har heller ikke lang ventetid, iom at behandling ofte går fort. Etter ca 6 måneder hvor jeg fortsatt å gjøre øvelser osv, følte jeg meg ganske bra. Jeg har  anbefalt han til andre jeg kjenner som også var fornøyde.  Når jeg gikk der syns jeg han var litt tøff, og for lite opptatt av hvorfor jeg hadde fått angst, men så lenge jeg ble bra så tenker jeg nå at det ikke var så viktig - evt får jeg jobbe med det en annnen gang. Det er noen år siden jeg gikk hos han, og er fortsatt frisk.  Anonymous poster hash: f6275...8bf

Takk for grundig og god info :) finner han ikke på listene nå, men kan oj kontakte han og høre. Virket jo som opplegget hans er veldig bra utffra det du forteller og hva som kommer opp når jeg googler han ..:)

Skrevet

Noen flere tips? :)

Skrevet

Steinar Ulvestad. Privat psykolog i Oslo.

Anonymous poster hash: c5d5c...3ea

Skrevet

Psykolog Gjermund Moum, han er fantastiskAnonymous poster hash: c4873...c2e

Takk for tips! Han holder til ikke langt unna jobb ser jeg. Vil du si noe mer om hvordan han er? :)

Han er kjekk og omsorgsfull og et veldig fint menneske med gode verdier. Som behandler er han opptatt av at man skal ta hele seg og alle følelsene man har på alvor. Man skal tenke og føle alle tanker/følelser helt ut. Det hjalp meg veldig å gå der. Lærte meg å tenke på en helt annen måte, få orden på alt kaoset inni meg og lærte meg hvordan jeg skulle klare å håndtere følelser og tanker. Gikk der når jeg bodde i Oslo men måtte slutte da vi flytta nordover...

Anonymous poster hash: c4873...c2e

Skrevet

Ser at Rolf Hessø må være over 70 år (75..) hvis jeg googlet riktig. Blir liksom litt betenkt av det. Er det riktig mann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...