Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Dagen til barnet ditt altså, de barnehageansatte? Enkelte ansatte må jeg stille spørsmål til for å få vite noe. Om hun har spist, grått, vært grei, hvordan dagen har vært. De sitter bare der stille, og så kommer jeg og henter barnet, så snur de seg bare og leker med andre barn.. Følte meg dum idag da jeg stod der med ungen på armen og de ikke sa noe Anonymous poster hash: 2b80f...228
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Bare hvis jeg spør, men så er min 5 år da og kan snakke selv. Da hun var mindre spurte jeg dersom jeg lurte på noe, men som regel tenker jeg at de ville sagt noe dersom de var noe spesielt (det gjorde de også), så når de ikke så noe antok jeg at dagen hadde vært normal. Anonymous poster hash: 41052...730
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Forventet du virkelig at de annsatte skal huske alt som har skjedd ditt barn vær dag? Du som foreldre har som oppgave å spørre hvis du vil vite ellers så har vår barnehage lister på soving, spising og andre ting. De har virkelig nok å gjøre syns jeg. Så noe burde man virkelig som forelder ta ansvar for selv! Anonymous poster hash: 68887...c46
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Jeg spør vel egentlig før de får sjangs til å fortelle selv :-D henvender meg til junior da, men han kan jo ikke svare enda... Anonymous poster hash: 0cfb6...427
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Forventet du virkelig at de annsatte skal huske alt som har skjedd ditt barn vær dag? Du som foreldre har som oppgave å spørre hvis du vil vite ellers så har vår barnehage lister på soving, spising og andre ting. De har virkelig nok å gjøre syns jeg. Så noe burde man virkelig som forelder ta ansvar for selv! Anonymous poster hash: 68887...c46 Vel, det står faktisk i brosjyren til barnehagen at de skal fortelle om dagen hver dag, så da forventer jeg at de fortelle om dagen hver dag.... Anonymous poster hash: 2b80f...228
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 De er veeeeldig flinke til å fortelle alt som har skjedd hele dagen når pappaen henter😉Når jeg henter må jeg spørre og grave 😊 Anonymous poster hash: 04e97...e07
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 De er veeeeldig flinke til å fortelle alt som har skjedd hele dagen når pappaen henter😉Når jeg henter må jeg spørre og grave 😊 Anonymous poster hash: 04e97...e07 Hvorfor det? Jeg henter alltid, kjekt å vite om ungen din har spist eller ikke og hvor lenge duppen ble. Ganske viktig for resten av dagen, og de sier at de skal fortelle sånt uten at man skal spørre og Anonymous poster hash: 2b80f...228
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Gidder ikke spørre hver dag om hvor mye han har spist,jeg vet at han pleier å spise bra. Dessuten er han tre år å kan fint fortelle selv hva han har spist. Regner med de nevner om han har grått eller visst han vært slem mot noen. Her er det veldig forskjell på hvem jeg snakker med. Hun som er pedagogisk leder er veldig flink Til å fortelle hvem han har vært med,hva han har leket med,å hva han er opptatt å snakke om. Assistentene sier knapt noe i det hele tatt! Anonymous poster hash: 726cb...fc7
me_87 Skrevet 16. september 2014 #9 Skrevet 16. september 2014 De er veeeeldig flinke til å fortelle alt som har skjedd hele dagen når pappaen henterNår jeg henter må jeg spørre og grave Anonymous poster hash: 04e97...e07 Hehe sånn er det her og! Jeg henter til vanlig å barnefaren henter annenhver fredag,å da holder de langt foredrag om alt mulig om barnet. Mens når jeg henter alene til vanlig så sier de egentlig lite.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #10 Skrevet 16. september 2014 Her forteller de om det er noe utenom det vanlige. Dvs de forteller f.eks. ikke hvor mye han har spist hver dag, men hvis han ikke har spist noe, eller hvis han har spist dobbelt så mye som vanlig, så forteller de det. Og hvis det er noe han har vært ekstra opptatt av den dagen, hvis han har vært lei seg osv. Synes det er en grei måte å gjøre det på. Anonymous poster hash: f215f...1c4
Anonym bruker Skrevet 16. september 2014 #11 Skrevet 16. september 2014 Når jeg henter datteren min kommer det alltid bort en voksen som forteller om dagen, hva de har gjort, hva de har spist osv. Det er en liten barnehage med 2 avdelingen og kanskje 40-50 barn. I større barnehager kan jeg skjønne at det bir vanskelig eller om alle foreldrene henter samtidig. Anonymous poster hash: 6f291...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå