Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Har mye hofte og rumpe men ingen pupper. Er det håp for litt mere pupper hvis jeg legger på meg noen kilo? Blir vel låvedørrumpe på meg da også men :/ Anonymous poster hash: 02d14...6f1
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Haha trodde du snakket om en unge! Samme størrelse som ungen min på 10 år Anonymous poster hash: 9c079...d02
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Du vil nok ikke legge på deg på puppene med det første. Jeg er omvendt og må opp maange kilo før noe legger seg på rompa. Anonymous poster hash: 83f66...c49
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Kroppsfasongen din heter pærefasong, og den er ganske normal Du vil nok måtte blir ganske feit før du får større pupper, og det er ikke å anbefale. Dersom det plager deg veldig med små pupper har du egentlig bare tre valg. 1. Jobbe med deg selv og innse at sånn er du. 2. Kjøpe innlegg til BH-er slik at de ser større ut. 3. Operere de større. Anonymous poster hash: 1fd9b...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå