Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Der et medium forsøkte kontakte de døde. Hvordan påvirker dette kongehusets omdømme? Anonymous poster hash: a6e70...75b
Iiiiik Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Jeg skjønner ikke at det påvirker kongehusets omdømme. Haakon elller foreldrene kan da ikke noe for hva søsteren driver med og får sikkert ikke så ofte spørsmål fra henne på hvorvidt dette eller hint er OK. Det påvirker hva jeg tenker om henne, men hun bekrefter jo bare et inntrykk som allerede er der.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Hvorfor skulle det på noen som helst måte påvirke Kongehuset at en person som ikke er en del av Kongehuset holder seminar? Anonymous poster hash: cc256...2ae
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Tja si det. Lest flere eksperter hevde dette skader kongehuset. HI Anonymous poster hash: a6e70...75b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Hun er INGEN konglelig høyhet lengre og for min kan dama gjør akkurat hva hun vil. Og hva denne Totland mener, gir jeg blanke i! Børe heller konsentrere seg om Pradaveskene til ei viss ihjælbleka blondine! Anonymous poster hash: 60902...cc2
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Hun er INGEN konglelig høyhet lengre og for min kan dama gjør akkurat hva hun vil. Og hva denne Totland mener, gir jeg blanke i! Børe heller konsentrere seg om Pradaveskene til ei viss ihjælbleka blondine! Anonymous poster hash: 60902...cc2 Hun har fortsatt kongelig tittel da! Det er ikke den Norske kongeeksperten som sier dette. Du virker forøvrig veldig sint Anonymous poster hash: a6e70...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå