Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Søsteren min har gått forbi naboblokka hver dag denne uken, og i ene leiligheten står vinduet helt åpent og vekkerklokken har ult hele uka... Bor endel eldre der, så tenkte kanskje noen hadde dødd eller noe... :-( Anonymous poster hash: 67da8...b9d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Da ringer man politiet og forteller akkurat som du har gjort her. Så blir det opp til politiet å vurdere. Da har du/dere gjort det dere kan. Anonymous poster hash: bce74...4e9
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Var det helt seriøst noe å lure på? Anonymous poster hash: 8560e...bab
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 At dere ikke har ringt politiet før sier nå bare jeg! Anonymous poster hash: 512e1...412
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Har ringt, de skulle sjekke det ut! Anonymous poster hash: 67da8...b9d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Hører lyden kun når man går på fortauet rett ved siden av vinduet! Bor så mange i blokka der, så politiet syns det var rart at ingen av naboene har reagert! Og det var dette søsteren min har tenkt når hun gikk forbi første to dagene.. Noen må da høre det? Og så gikk hun forbi der igjen nå i dag, tre dager siden sist, og da er vinduet fortsatt åpent og alarmen uler enda! Det er en vekkerklokke alarm, så ikke en kjempehøy lyd. Hører kun når man som sagt står rett ved vinduet! Men å bo midt i sentrum og ha vinduet åpent i første etg er ikke vanlig! Jeg ble med henne ned først før vi ringte for å høre/se selv! Nå har vi ringt og de skulle sjekke det ut! Anonymous poster hash: 67da8...b9d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #7 Skrevet 15. september 2014 Huff! Synes det er så trist med de som dør ensom og aldri blir savnet/etterlyst Anonymous poster hash: 49c83...a80
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #8 Skrevet 15. september 2014 Vet dere hvordan det gikk? Anonymous poster hash: 920a6...8ab
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #9 Skrevet 15. september 2014 Jeg gikk ut en tur ca 20 min etter at jeg ringte, og da kjørte en politibil i svært lav fart forbi.. Uten å stoppe! Har ikke sett mer til de.. Da samboeren kom hjem fra jobb, stoppet han utenfor der og vinduet stod fortsatt åpent med vekkerklokken fortsatt på! :-( Merkelig alt sammen... Anonymous poster hash: 67da8...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå