Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Jeg fødte for 3 mnd siden. Før det brukte jeg h-spiral, men klarer ikke tanken på noe oppi der til enhver tid. P-sprøyte er ikke aktuelt da jeg kanskje skal ha en til om noen år. P-piller/minipille er ikke aktuelt for jeg husker aldri på pilla uansett, i tillegg til at jeg fullammer. Ladycomp ol har jeg ikke råd til akkurat nå. Mannen ønsker heller ikke å bruke kondom på fulltid lenger:p er det noen andre alternativer? Anonymous poster hash: a2078...b21
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Pstav eller pplaster? Det enkleste er vel å unngå vaginalt samleie, bare kjøre oral og anal ;-) :-D Anonymous poster hash: fefc3...0ee
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Jeg suger ikke og rompa får han ikke tilgang på helt enda pga hemoroider;) men p-plaster, er det trygt? Og kan man bruke det når man ammer? Anonymous poster hash: a2078...b21
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Om du kombinerer at han konsekvent hopper av i svingen og dere i tillegg unngår å ha samleie i uka rundt eggløsning er dere ganske trygge. Men det er likevel en risiko Anonymous poster hash: 987c2...532
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Nuvaring? Men om dere likevel skal ha en til om et par år er det vel ikke akkurat krise om den kommer litt før planlagt? Kjør på med sikre perioder, hopp av i svingen rundt eggløsning så er sjansen for å bli gravid ganske liten, men skulle det likevel skje blir bare barna litt tettere enn planlagt (her ble det 21 mnd mellom ) Anonymous poster hash: 981b5...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå