Gå til innhold

ønsker meg sårt deltidsjobb utenom AAP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av hjemme livet. Orker og vil jobbe litt. Noen dager i uken. Utdannet sekretær, men uerfaren med søknader og når jeg hører om 100 søkere til en jobb vil jeg nesten bare grine å gi opp.:) må være dagtid pga barn.

Anonymous poster hash: dcb4c...219

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det må du da kunne få til. Hva er det du er på AAP for da, det har jo noe å si om du vil ha råd her.

Anonymous poster hash: ac09b...63e
Skrevet

Psykiske langvarige vansker, men saksbehandler har sagt jeg kan få meg jobb utenom fordi. Skal begynne å studere til høsten. Har gått på aap i 3 år, jobbet deltid frem til i sommer

Skrevet

Kan du ikke be NAV om råd da? Finnes det ikke jobb-/yrkesveiledere der?

Skrevet

Det er mange gode attføringsbedrifter. Snakk med nav! En mulighet er selvsagt å søke på "hva som helst". Jeg tror at det for deg er viktig å komme i jobb. OM det er renhold, butikk, vaktselskap e.l. er ikke så viktig.

Prøv lykken!

Anonymous poster hash: f7705...6f2
Skrevet

Ønsker ikke attføringsjobber. Har jobbet som det jeg er utdannet til og ønsker den type jobb:)

Skrevet

Jeg forstår hva du mener. Jeg er selv utdannet arkitekt, og det hadde blitt helt feil for meg å jobbe som vaskehjelp (med mindre jeg syntes det var gøy å vaske, da), butikk eller annet jeg ikke synes er spesielt givende. Jeg har selv vært innom AAP pga fysisk skade, og lengtet tilbake til jobb. Men ikke til hvilken som helst jobb. Problemet var jo at det ikke var enkelt å finne en 10-20 % jobb innenfor noe jeg syntes var ok.

Skrevet

16.20. Akkurat. Mange stillinger er 100%. Ikke,aktuelt. 50% går:) hi

Skrevet

Jeg forstår hva du mener. Jeg er selv utdannet arkitekt, og det hadde blitt helt feil for meg å jobbe som vaskehjelp (med mindre jeg syntes det var gøy å vaske, da), butikk eller annet jeg ikke synes er spesielt givende. Jeg har selv vært innom AAP pga fysisk skade, og lengtet tilbake til jobb. Men ikke til hvilken som helst jobb. Problemet var jo at det ikke var enkelt å finne en 10-20 % jobb innenfor noe jeg syntes var ok.

Men hvis du ikke finner en arkitektjobb må du jo ta noe annet. Du kan da ikke forvente at staten skal fø på deg i åresvis fordi du ikke synes det er morsomt å vaske eller jobbe i butikk om det er den typen jobb du kan få.

Anonymous poster hash: 28183...9ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...