Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Noen som har giftet seg på de trakter, og vil fortelle litt om det? Hvor hadde dere selskapet? Jeg har slekt på et lite sted der i nærheten og ønsker å gifte meg i en spesiell kirke der, som jeg er blitt så glad i. Men jeg er litt i tvil i forhold til selskapslokale, jeg ønsker ikke et typisk samfunnshus-lokale med ribbevegger og den slags... Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: e1be6...475
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Har ikke giftet meg der. Men er sikker på at det finnes mange fine alternativer til festlokale. Hva med å spørre Røros turistservice? Et tips fra meg er Gjetbergsvollen, hvis du vil ha med gjestene til fjells! Anonymous poster hash: c4cfb...b18
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Takk for svar, skal sjekke ut Noen flere? Anonymous poster hash: e1be6...475
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Jeg så ingen ribbevegger på Galåen Samfunnshus Anonymous poster hash: 6767f...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå