Gå til innhold

Prøver å bli gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og kjæresten prøver å bli gravide, og jeg kan helt ærlig ingenting om dette å bli gravid. Jeg vet selvsagt at man må ha eggløsning for å kunne bli gravid, men hvor lang tid det tar før man faktisk er gravid vet jeg ikke. Jeg hadde eggløsning 4. september, og skal ikke ha mensen før nå på torsdag(18. september). Men i dag har jeg begynt å blø litt. Kan dette være fordi egget har festet seg, og hvor lenge blør det? Hvor tidlig kan jeg få positiv test etter at egget har festet seg?

Anonymous poster hash: 3bd37...bb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en side her inne som heter "bli gravid", der står det veldig mye om akkurat dette.. Men det lureste er å teste med en graviditetstest først etter IKM (altså etter den dagen du forventer å få menstruasjon etter eggløsning), dette så fremt du har någenlunde grei menssyklus.. Festeblødning kan du oppleve i mellomtiden (altså tiden mellom eggløsning og mens), så det kan være dette du har hatt :)

Du kan også oppleve å få positiv graviditetstest før IKM, men ikke hvis den viser negativ, så lønner det seg å sjekke igjen etter noen uker :)

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar ☺

Anonymous poster hash: 3bd37...bb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...