Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Kan noen hjelpe meg litt med iphone 5 tips? Jeg greier ikke like tlf, synes den virker så "enkel", men likevel så lite intuitiv. Menyene er gjemt så godt, og det er så få ting/funksjoner på den. Er det feks ikke mulig å se på tlf om det er noen som har ringt eller sendt mld uten å trykke på knappen? Ingen blink eller varsel på hvileskjerm? Hvordan kan folk mene iphone er bedre enn andre smart tlf? Hva er så bra? Opplys meg! Anonymous poster hash: 0d409...efd
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Hos meg viser i alle fall ubesvarte anrop og meldinger på låst skjerm, men jeg må klikke en gang på home knappen. Er det så mye forlangt? Du har rett i at den kan virke enkel. du får gjort alt med den uten tusen innstillinger, "alt bare virker". Søk litt på nett og les deg litt opp på ios så etter en stund vil du ikke ha noe anna. Det er min erfaring, men vi er alle forskjellige. Anonymous poster hash: b74d9...259
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 iPhone er veldig enkel. Det er det som skal være poenget med den. Den er så enkel at et lite barn enkelt finner ut av den. Jeg syns den er alt for enkel og kjedelig. Aldri mer iPhone. Love Samsung Anonymous poster hash: c35e1...af5
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 iPhone er veldig enkel. Det er det som skal være poenget med den. Den er så enkel at et lite barn enkelt finner ut av den. Jeg syns den er alt for enkel og kjedelig. Aldri mer iPhone. Love SamsungAnonymous poster hash: c35e1...af5 Men skal man finne en meny så er den gjemt på et helt idiotisk sted. Er tlf beregnet på folk som ikke har peiling på teknikk og bare kjører på som den er? Jeg HATER iphonen, men pga jobben må jeg ha den... Anonymous poster hash: 0d409...efd
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 iPhone er veldig enkel. Det er det som skal være poenget med den. Den er så enkel at et lite barn enkelt finner ut av den. Jeg syns den er alt for enkel og kjedelig. Aldri mer iPhone. Love SamsungAnonymous poster hash: c35e1...af5 Men skal man finne en meny så er den gjemt på et helt idiotisk sted. Er tlf beregnet på folk som ikke har peiling på teknikk og bare kjører på som den er? Jeg HATER iphonen, men pga jobben må jeg ha den... Anonymous poster hash: 0d409...efd Hva er det som er gjemt. Jeg synest alt virker veldig logisk satt opp. Det er på samme måten når en kommer til en mac maskin i forhold til windows. Alt er logisk. Du trenger ikke vite hvor de forskjellige innstillingene er, det bare til å bla seg logisk frem. Igjen, hva er det som er gjemt? Anonymous poster hash: b74d9...259
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 iPhone er veldig enkel. Det er det som skal være poenget med den. Den er så enkel at et lite barn enkelt finner ut av den. Jeg syns den er alt for enkel og kjedelig. Aldri mer iPhone. Love SamsungAnonymous poster hash: c35e1...af5 Men skal man finne en meny så er den gjemt på et helt idiotisk sted. Er tlf beregnet på folk som ikke har peiling på teknikk og bare kjører på som den er? Jeg HATER iphonen, men pga jobben må jeg ha den...Anonymous poster hash: 0d409...efd Hva er det som er gjemt. Jeg synest alt virker veldig logisk satt opp. Det er på samme måten når en kommer til en mac maskin i forhold til windows. Alt er logisk. Du trenger ikke vite hvor de forskjellige innstillingene er, det bare til å bla seg logisk frem. Igjen, hva er det som er gjemt? Anonymous poster hash: b74d9...259 Feks GPS gjemt under personvern. Og ingen slike overordnede menyer som feks galaxy har. Bitteliten skjerm, håpløs å bruke på nett fordi den dra opp menyen kommer jo opp annenhver gang. Ubrukbar spellcheck når en skriver. Den vet liksom best hva jeg skal skrive. Not! Anonymous poster hash: 0d409...efd
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #7 Skrevet 15. september 2014 iPhone er veldig enkel. Det er det som skal være poenget med den. Den er så enkel at et lite barn enkelt finner ut av den. Jeg syns den er alt for enkel og kjedelig. Aldri mer iPhone. Love SamsungAnonymous poster hash: c35e1...af5 Men skal man finne en meny så er den gjemt på et helt idiotisk sted. Er tlf beregnet på folk som ikke har peiling på teknikk og bare kjører på som den er? Jeg HATER iphonen, men pga jobben må jeg ha den...Anonymous poster hash: 0d409...efd Hva er det som er gjemt. Jeg synest alt virker veldig logisk satt opp. Det er på samme måten når en kommer til en mac maskin i forhold til windows. Alt er logisk. Du trenger ikke vite hvor de forskjellige innstillingene er, det bare til å bla seg logisk frem. Igjen, hva er det som er gjemt? Anonymous poster hash: b74d9...259 Feks GPS gjemt under personvern. Og ingen slike overordnede menyer som feks galaxy har. Bitteliten skjerm, håpløs å bruke på nett fordi den dra opp menyen kommer jo opp annenhver gang. Ubrukbar spellcheck når en skriver. Den vet liksom best hva jeg skal skrive. Not! Anonymous poster hash: 0d409...efd Du har litt rett. At Gpsen er under personvern er litt merkelig, men også forstålig. Skal innrømme jeg måtte selv bla litt før jeg fant den, men det tror jeg er det eneste også. Du kan velge om den menyen skal komme opp eller ikke når du drar fingen helt nedenfra eller helt oppenfra. Du kan også slå av spellcheck om du ønsker det. At skjermen er liten er jeg enig med deg i. Eneste fordelen med liten skjerm er at telefonen kan gå ned i bukselomma. Nå ser jeg at de nye iphonene kommer med stor skjerm så Apple har vel innsett det selv. Men uansett så føler jeg alt er så rotete på android telefonene. Jeg har mac, apple tv og iphone og alt virker helt sømløs uten noen form for innstillinger, det bare virker. Programmene blir oppdatert på et og samme sted. Jeg vil så gjerne gå over til andoid og vindows igjen for det er jo halv pris, men får en følelse av at det er systemer med alt for mange kokker. Anonymous poster hash: b74d9...259
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #8 Skrevet 15. september 2014 Kan noen hjelpe meg litt med iphone 5 tips? Jeg greier ikke like tlf, synes den virker så "enkel", men likevel så lite intuitiv. Menyene er gjemt så godt, og det er så få ting/funksjoner på den. Er det feks ikke mulig å se på tlf om det er noen som har ringt eller sendt mld uten å trykke på knappen? Ingen blink eller varsel på hvileskjerm? Hvordan kan folk mene iphone er bedre enn andre smart tlf? Hva er så bra? Opplys meg! Anonymous poster hash: 0d409...efd Det er varsel på låseskjermen jo, du kan velge om du vil ha bare varsel om selve meldingen eller få vist hele meldingen. Du har like mange funksjoner på iPhone som på Android-telefoner, men det er såklart en tilvenningssak med ny telefon. Anbefaler deg å google iPhone tips og sette deg litt inn i menyene og hvordan ting fungerer. Jeg synes iPhone er MYE bedre enn Android, og kommer til å kjøpe iPhone 6, etter ett år med treige dritt-Samsung (galaxy S4). Hadde iPhone 5 før den, og savner den masse. Så gi den litt tid, sett deg inn i funksjonene- Anonymous poster hash: e9ddc...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå