Mamma_til_2 Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 - Jeg kan endelig ringe kjøreskolen og si " hei, jeg vill begynne og kjøre hos dere" Fikk lappen i bursdagsgave av pappa og "mamma"
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 For en herlig gave!! Gratulerer Det er skikkelig elsk
ms.Pond Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Ååh, stas! Gratulerer så masse! Supergave å få
Gjest Helle_Høygir Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Så gøy! Og gratulerer! Jeg tok lappen i voksen alder og det var mestringsfølelse til 1000 og tilbake når jeg stod!!
Mamma_til_2 Skrevet 15. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2014 Ja gleder meg og i min alder så er det på høy tid at jeg sparkes bak og får det gjort 😉 Hvor lang tid brukte du helle?
Iiiiik Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Så bra med både spark og gulrot! Når de betaler, er det jo litt lettere å motivere seg. Gratulerer og lykke til!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Når jeg fikk rett bil og rett lærer, så gikk det ganske radig faktisk. Anbefaler deg å bruke tid på å finne rett skole og ikke kjøpe en pakke før du vet mer om lærer osv. Kjemi er viktig - du skal tilbringe noen timer med mennesket Brukte vel en 4 mnd tipper jeg, men jeg tok dette ved siden av full jobb og da er det begrenset hvor mange timer du tar fri per uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå