Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Inatt våkna vi og ingen fikk sove, så spurte han om jeg ville prate, kl 03 i natt! Han så riktig så lei seg ut. Mente jeg har vært så passiv og likegyldig i det siste, noe jeg sikkert har vært. Lei av å gå hjemme, ingen nye impulser, forholdet har vært noe dødt. Hver gang vi HAR hatt tid til hverandre, skal han bare ditt/datt, jobbe overtid, vi har folk på besøk i huset +++. Jeg har vært så lei av alt egentlig, uten å kunne peke på noe spesisifikt, alt bare. Jeg sa det i natt. Han mente jeg var sur pga at han trener fotball to ganger i uken, noe jeg IKKE er - og jeg sa han ikke må gi opp fotball pga meg. Det er noe han liker. Visste ikke han var så lei seg.. Sexlivet har vært dødt en mnd, men igår hadde vi det. Har avtalt at vi skal ha en "romantisk" kveld i uka med middag, tv-serie og sex. Hva mer kan vi gjøre? Hva gjør dere? Jeg trodde vi hadde det ok.. Babyen er snart 5,5 mnd. Har et barn til i hus. Anonymous poster hash: 482a6...eef
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Hva gjorde dere med førstemann da? Anonymous poster hash: f2bda...716
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Hva gjorde dere med førstemann da? Anonymous poster hash: f2bda...716 Hun er min fra et tidligere forhold, 6 åring. Anonymous poster hash: 482a6...eef
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Hva gjorde dere med førstemann da? Anonymous poster hash: f2bda...716 Hun er min fra et tidligere forhold, 6 åring. Anonymous poster hash: 482a6...eef Ok! Ha minst 1 datekveld i uka bare dere to, etter barna har lagt seg. Ikke så lett med så liten baby, men den tar vel en dupp den og... han må ta deg mer tid til deg og, så dere føler dere er sammen. Anonymous poster hash: f2bda...716
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Hva gjorde dere med førstemann da? Anonymous poster hash: f2bda...716 Hun er min fra et tidligere forhold, 6 åring. Anonymous poster hash: 482a6...eef Ok! Ha minst 1 datekveld i uka bare dere to, etter barna har lagt seg. Ikke så lett med så liten baby, men den tar vel en dupp den og... han må ta deg mer tid til deg og, så dere føler dere er sammen. Anonymous poster hash: f2bda...716 Huff ja.. Han er flink når han er hjemme, men når han er opptatt - så føler jeg meg nærmest som en alenemor igjen (Var det i 3 år før vi ble sammen..) Han har også påtatt seg altfor mye jobb, og sa igår at han er veldig sliten og lei. Jeg sa at han faktisk må unne seg litt fri. Han har vært student i 5 år og besto nettopp masteren sin. Så fikk vi baby i eksamenstiden, og han har jobbet fullt + mye overtid siden i juni. 6 dager i uka på jobb, annenhver uke..Ingen sommerferie på han. Men alt dette for at han skal kunne ta ut pappaperm, men det er jo nærmest døden for forholdet! Anonymous poster hash: 482a6...eef
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Inatt våkna vi og ingen fikk sove, så spurte han om jeg ville prate, kl 03 i natt! Han så riktig så lei seg ut. Mente jeg har vært så passiv og likegyldig i det siste, noe jeg sikkert har vært. Lei av å gå hjemme, ingen nye impulser, forholdet har vært noe dødt. Hver gang vi HAR hatt tid til hverandre, skal han bare ditt/datt, jobbe overtid, vi har folk på besøk i huset +++. Jeg har vært så lei av alt egentlig, uten å kunne peke på noe spesisifikt, alt bare. Jeg sa det i natt. Han mente jeg var sur pga at han trener fotball to ganger i uken, noe jeg IKKE er - og jeg sa han ikke må gi opp fotball pga meg. Det er noe han liker. Visste ikke han var så lei seg.. Sexlivet har vært dødt en mnd, men igår hadde vi det. Har avtalt at vi skal ha en "romantisk" kveld i uka med middag, tv-serie og sex. Hva mer kan vi gjøre? Hva gjør dere? Jeg trodde vi hadde det ok.. Babyen er snart 5,5 mnd. Har et barn til i hus. Anonymous poster hash: 482a6...eef God idé å være sammen en dag i uka hvertfall. Mannen og jeg får litt tid med hverandre ved å gjøre husarbeid sammen. Vi henger opp klesvask, tar ut av oppvaskmaskinen, lager mat og rer opp senga, osv, sammen. Så skravler vi mens vi holder på. Det er veldig koselig og skaper mange fine samtaler Anonymous poster hash: 3ff23...056
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #7 Skrevet 15. september 2014 Inatt våkna vi og ingen fikk sove, så spurte han om jeg ville prate, kl 03 i natt! Han så riktig så lei seg ut. Mente jeg har vært så passiv og likegyldig i det siste, noe jeg sikkert har vært. Lei av å gå hjemme, ingen nye impulser, forholdet har vært noe dødt. Hver gang vi HAR hatt tid til hverandre, skal han bare ditt/datt, jobbe overtid, vi har folk på besøk i huset +++. Jeg har vært så lei av alt egentlig, uten å kunne peke på noe spesisifikt, alt bare. Jeg sa det i natt. Han mente jeg var sur pga at han trener fotball to ganger i uken, noe jeg IKKE er - og jeg sa han ikke må gi opp fotball pga meg. Det er noe han liker. Visste ikke han var så lei seg.. Sexlivet har vært dødt en mnd, men igår hadde vi det. Har avtalt at vi skal ha en "romantisk" kveld i uka med middag, tv-serie og sex. Hva mer kan vi gjøre? Hva gjør dere? Jeg trodde vi hadde det ok.. Babyen er snart 5,5 mnd. Har et barn til i hus. Anonymous poster hash: 482a6...eef God idé å være sammen en dag i uka hvertfall. Mannen og jeg får litt tid med hverandre ved å gjøre husarbeid sammen. Vi henger opp klesvask, tar ut av oppvaskmaskinen, lager mat og rer opp senga, osv, sammen. Så skravler vi mens vi holder på. Det er veldig koselig og skaper mange fine samtaler Anonymous poster hash: 3ff23...056 ... Må bare legge til... Også pleier vi å feire stort ting som jul og bursdag og bryllupsdag og sånn. Vi gir gjennomtenkte, ofte dyre, gaver, tar hverandre med ut på middag på fancy restauranter skriver klissete kort og feirer hverandre skikkelig. Man kan leve lenge på sånne fine anledninger Anonymous poster hash: 3ff23...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå