Gå til innhold

Søke sosial stønad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig mistet inntekten min, og jeg har ikke rett på dagpenger før det har gått 8 uker. Jeg må derfor på sosialen å be den hjelpe meg i disse ukene. Er det noen her som vet hva jeg må ha med meg av papirer for å søke om støtte?

Anonymous poster hash: 86868...2cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har plutselig mistet inntekten min, og jeg har ikke rett på dagpenger før det har gått 8 uker. Jeg må derfor på sosialen å be den hjelpe meg i disse ukene. Er det noen her som vet hva jeg må ha med meg av papirer for å søke om støtte?

Selvangivelse, kontoutskrift som viser saldo på kontoene dine, bekreftelse på at du ikke får dagpenger (du ble sagt opp regner jeg med) ?  husleie/andre faste utgifter

Anonymous poster hash: c9744...f44

Skrevet

Kontoutskrift for alle kontoer, lønnslipp for de 3 siste mnd ,selvangivelse papirer fra banken på huslån eller leiekontrakt, regning på eventuell bhg sfo, siste strømregning. Om du har mann så må du levere hanns lønnslipper kontoutskrifter og selvangivelse.

Skrevet

Du må ha med dokumentasjon på utgifter som husleie, strøm ol, og kontoutskrift fra de siste tre mnd på alle konti. Lykke til😃

Skrevet

Om du ikke får dagpenger før det er gått 8 uker har du jo selv sagt opp!? Da burde det ikke gå an å bare gå på sosialen å få penger.

Anonymous poster hash: d637b...daa

Skrevet

Har du mann eller samboer så må han skrive under på papirene han og.

Skrevet

Selvangivelse, kontoutskrift som viser saldo på kontoene dine, bekreftelse på at du ikke får dagpenger (du ble sagt opp regner jeg med) ?  husleie/andre faste utgifter

Anonymous poster hash: c9744...f44

Hvis hun ble sagt opp hadde hun vel hatt rett på dagpenger etter 3 dager og arbeid ut over oppsigelsestiden.

Ta med kontoutskrifter, selvangivelse i hvertfal for siste år, husleiekontrakt, sluttatest, mann/samboers lønnsslipper og arbeidskontrakt osv. Ta egentlig med alt som har noe med økonomien deres å gjøre. Det er bedre a med litt for mye enn å mangle noe.

Anonymous poster hash: 4877b...142

Skrevet

Om du ikke får dagpenger før det er gått 8 uker har du jo selv sagt opp!? Da burde det ikke gå an å bare gå på sosialen å få penger.

Anonymous poster hash: d637b...daa

Hvis hun ble sagt opp men har skyld i det selv (pga en grov feil el.l.), så får man også karantene. I alle fall var det sånn for noen år siden.

Anonymous poster hash: e3b24...bb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...