Gå til innhold

Hadde dere sagt noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt begynte i bhg i august og etter en litt hard start går det kjempefint. Han er glad når han skal i bhg og jeg ser at han leker og har det gøy når jeg henter.

Sønnen av en bekjent begynte samtidig og de hadde en veldig god start. Han gråt lite og godtok å være der.

Men nå har jeg levert etter dem og hentet før og ser at gutten gråter mye om morgenen, og når jeg henter er han alltid med en voksen. Enten blir han bært eller leid. Hvis de må slippe han for å ta seg av andre så er han utrøstelig. Virker altså veldig utrygg og lei seg.

Traff på moren hans i går og hun var så fornøyd for det går så bra i bhg. Hun fortalte at de ansatte sa han sluttet fort å gråte og at han hadde det veldig kjekt ellers.

Dette stemmer ikke med det jeg ser, men det er selvsagt mye av dagen jeg ikke får med meg. Bare rart at han alltid er lei seg når jeg ser han.

Hadde dere saft noe til mor eller stolt på at bhg forteller henne sannheten?

Jeg selv hadde ønsket å vite om mitt barn slet. Spesielt siden pappa'n til denne gutten er en del hjemme på dagtid og nok kunne gitt han kortere dager om det var nødvendig.

Anonymous poster hash: 08322...217

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, pass dine egne saker!

Anonymous poster hash: f1db7...e56

Skrevet

Kjenner du gutten godt? Hvis ikke, så kan det jo hende det bare er akkurat når du eller andre foreldre er der at han er utrygg. Uansett så hadde jeg blitt takknemlig for å få vite om dette hvis det var mitt barn.

Anonymous poster hash: 8f2b9...2e4
Skrevet

Herregud, pass dine egne saker!Anonymous poster hash: f1db7...e56

Å du verden! Skikkelig blåmandag for deg?

Kom deg ut i solen og ut av tråden min, ditt nek!

Anonymous poster hash: 08322...217

Skrevet

Du ser ham fremdeles en bitteliten brøkdel av dagen, sannsynligvis har han det godt mesteparten av dagen. Ville ikke overdramatisert dette eller blandet meg inn - de ansatte er vel i god dialog med foreldrene.

Anonymous poster hash: 7dc5a...70d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...